plaatselijke drumband

Tuurlijk. Ik prop oordopjes in mijn drie kinderen. Vooral die van 2 en 3 zullen dat zonder problemen accepteren.



Ik speel zelf in een band met behoorlijk wat volume (Pipeband) maar echt niet, dat ik 's morgens om half 6 zou gaan staan spelen. Traditie of niet. Je hoort gewoon rekening met anderen te houden.

@Barbara wrote:

@Mip wrote:
:shock: Ik vind dat wel een tikkie asociaal hoor.




jeetje, om dit nou asociaal te noemen, het is een traditie die waarschijnlijk een keer in het jaar voorkomt. Nou erg hoor! Ik begin te begrijpen waarom aan alle mooie tradities een eind komt als er meer mensen als jij dit al asociaal vinden.






Het is asociaal…

Jahaaa… want zoals ik hier op kok geleerd heb is asociaal:



gedragen zonder rekening te houden met anderen





Dusssssssssssssssssss… :mrgreen:

@Barbara wrote:

@Mip wrote:
:shock: Ik vind dat wel een tikkie asociaal hoor.




jeetje, om dit nou asociaal te noemen, het is een traditie die waarschijnlijk een keer in het jaar voorkomt. Nou erg hoor! Ik begin te begrijpen waarom aan alle mooie tradities een eind komt als er meer mensen als jij dit al asociaal vinden.




Zow hee, ik noem iets een ‘tikkie’ ascociaal en krijg gelijk vanalles over me heen! Alsof ik persoonlijk prachtige tradities om zeep help omdat ik iets een tikkie asociaal noem :shock:



Ik zou er gewoon niet blij mee zijn en de topic starter kennelijk ook niet. Om niet te vervallen in allemaal antwoorden als ; jeetje, och arme, wat naar, zó vroeg al…noem ik iets asociaal en heb het gelijk gevreten.

:?

wees blij dat et acht uur was! hier staan ze met kerst snachts om 12 uur te zingen op straat, met een giga fanfare en vervolgens smorgens om zes uur weer :shock: en aaaaaaaaaaaaaltijd in deze buurt :wall: :wall:



dr izjn nog wel meer van die niet al te fijne tradities! mensen… ik wil nog slapen om zes uur :roll:

Hier ook de fanfare vanmorgen al om 6.00u…

Vind het ook altijd aso :wink: :mrgreen: …

Voor heel veel mensen is dit een vrije dag en dan nog worden ze vroeg hun bed uit getoeterd…

Nee doe dat op een normaal tijdstip…



grts patricia

Rare tradities hoor hebben jullie, gelukkig hebben we dat hier niet :lol: :wink:



6 uur mensen dat is toch geen tijdsstip, kijk 8 uur is leuk op je vrije dag.

6 uur is gewoon aso :naughty: .

Wij gaan op kerstochtend altijd om 6 uur door het dorp met de fanfare.

Zo leuk en nog nooit klachten gehad.

Als ze hier langskomen met de drumband hoor ik het toch niet.

Ben zo doof als een kwartel en ik slaap niet met mijn hoorapparaten in.

Ik zou het best wel willen horen, lijkt me wel leuk!

@Frischling wrote:

Tuurlijk. Ik prop oordopjes in mijn drie kinderen. Vooral die van 2 en 3 zullen dat zonder problemen accepteren.




Een grapje word hier ook al niet meer gewaardeerd begrijp ik…?

Hoe weet jij dat ik geen grapje maak dan Juf Essie?

Waardeer jij dan zelf ook geen grapjes?



Wel makkeijk praten als je stokdoof bent en er zelf geen last van hebt. Mijn man heeft dat ook; die slaapt ook zonder zijn apparaten dus die wordt ook nergens wakker van.

Enne: tip!



Als je het op kerstochtend wel wilt horen, dan zet je gewoon je wekker om kwart voor 6, stop je je appparaten in je oren en ga je liggen wachten op de fanfare!

Ik sjor mijn man ook wakker zodat hij zijn apparaten in kan doen en ik niet als enige op dat gruwelijke uur naar de muziek “mag” luisteren.



Edit: ow… jij loopt al op Kerstochtend… Ja, dan hoef je niet meer wakker te worden…

Ahaha…oh man, kom niet aan mijn nacht(ochtend) rust, want dan ben ik ook mega-sjaggie hoor…al is het maar 1x per jaar. :shifty: :oops:

whatever…

@Juf_Essie wrote:

whatever…






Neeeej, dat is niet de plaatselijke drumband… dat zijn die 2 Brabandse meiden… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Juf_Essie wrote:

whatever…




:eh:

Nah…?

Nu vraag je je af of ik geen grapjes waardeer en dan reageer je zelf zo…euh… humorloos?

:think:

Whahaha Faizaa!



Als je me ECHT strontchagerijnig wilt hebben, dan moet je die twee dames inderdaad 's morgens om 6 uur onder mijn raam laten “zingen” :lol:

Anyway…Moving on…Als ik wakker gemaakt word, kan ik daar reuze geirriteerd van raken. En bij gebrek aan beter krijgt Si dan de hele klaagzang over hem heen. Maar die is inmiddels oost-indisch doof vwb mijn uitbarstingen.



Ik heb wel eens uit mijn raam gehangen en heel hard gesist naar mensen die langs liepen midden in de nacht, en op normale toon aan het praten waren. Ahaha…oh man, als ik wakker gemaakt word ben ik een ontzettend onhebbelijk figuur! :oops:

@Frischling wrote:

Whahaha Faizaa!



Als je me ECHT strontchagerijnig wilt hebben, dan moet je die twee dames inderdaad 's morgens om 6 uur onder mijn raam laten “zingen” :lol:




Ja dan word je zeker KEI sjaggerijnig of NIE… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat we elkaar gewoon verkeerd begrepen hebben.

Dat blijft een nadeel van een foru m…

No hard feelings!



Fai, ik heb geloof ik toch liever een drumband, haha.

@Juf_Essie wrote:



Fai, ik heb geloof ik toch liever een drumband, haha.





Meende da nou? :mrgreen:

Ik von ze kei gaaf! :mrgreen:



Ik sluit me aan bij Nef, lekker rustig pitten in de ochtend :slight_smile: