Ivan heeft Pippi Langkous ontdekt… Het is zo erg dat als hij uit zijn bedje 's ochtends komt dat hij al “Mag ik Pippi kijken?” roept… :oops:
Hij wil ook staartjes, net als Pippi… Wat pappa niet zo leuk vind :mrgreen:
Het maakt hem helemaal niets uit of het pippi in het duits is… of op youtube in het spaans een filmpje van Pippi is :think:
Hij heeft het zelfs door zitten beppen aan zijn leidster dat hij Pippi had gekeken op zijn computer :roll:
Gisteren hebben we toch maar een even een “media stop” voor hem ingelast! Het moet wel leuk blijven
ik vond pipi ‘vroeger’ ok altijd geweldig!! Heb uren zitten kijken naar De Nieuwe Avonturen van Pipi Langkous… Dan niet het tekenfilmpje he, maar de echte film. Zó leuk!!
jij succes met je mediastop :mrgreen:
Ik kan Ivan niet anders dan gelijk geven; Pippi is zooooooooooooooooo leuk!!! :mrgreen:
Tja… moet zeggen dat ik zelf ook Pippi leuk vind om te kijken Maar hij was gisteren een beetje hieperdepiep… dat we zoiets hadden van… nou is iets rustigs wel eens even goed.
Voor de Pippi fans: elke zondag om ongeveer half 9 op de ZDF een aflevering van Pippi Langstrumpf. (Niet de tekenfilm, maar de echte :mrgreen: )
@anbo wrote:
Tja… moet zeggen dat ik zelf ook Pippi leuk vind om te kijkenMaar hij was gisteren een beetje hieperdepiep… dat we zoiets hadden van… nou is iets rustigs wel eens even goed.
Voor de Pippi fans: elke zondag om ongeveer half 9 op de ZDF een aflevering van Pippi Langstrumpf. (Niet de tekenfilm, maar de echte :mrgreen: )
Oh dat wisty ik niet dank voor de tip. Joost is helemaal Pippi-fan. Mama was zelf Pippi met Carnaval :mrgreen: :roll:
We hebben inmiddels 2 dvd’s en die moeten echt elke dag aan. Hij kent de teksten zelfs… Tja moet toegeven dat het ook een erg leuke film is. Het is spannend, maar niet te spannend. Volop natuur en diertjes aanwezig. Kortom alle ingredienten voor een geslaagde kinderfilm :thumbup:
Emma krijgt een pippikamer!
Witje ga ik op de muur schilderen. Meneer Nilson komt aan de kroonluchter in de kamer er komen foto’s te hangen van Tommie en Annika en alle muren krijgen een verschillende kleur.
Kortom: mamma gaat losssssss!!!