Hoi Allemaal!
Ik ben Pip, de 34-jarige moeder van een zoon van bijna 3. Ik ben getrouwd, en zwanger van ons tweede kindje, dat begin december verwacht wordt.
Ik ben leerkracht in het speciaal onderwijs, en heb hiervoor de opleidingen SPH en PABO gevolgd. En toch, of misschien wel juist, als beroepsopvoeder, loop ik regelmatig tegen vraagstukken aan. :wall: Het opvoeden van andermans kinderen is immers heel anders (en voor mij makkelijker) dan het opvoeden van je eigen kinderen.
Ik hoop hier (h)erkenning en adviezen te vinden, en natuurlijk een boel gezelligheid!
Welkom en veel lees en schrijplezier
Gefeliciteerd emt je zwangerschap
welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
Van harte welgekomen en proficiat met je zwangerschap. Heb je al een goede zwangerschap gehad tot nu toe? Je zoontje zal het wel leuk vinden zeker binnenkort een broertje of zusje erbij?
Welkom en veel forumplezier hier. En gefeliciteerd natuurlijk!
Ohja, ons zoontje vindt het maar wat leuk dat er een baby in mama’s buik zit! Zeker nu de bewegingen soms aan de buitenkant te voelen zijn
De zwangerschap verloopt prima tot nu toe. Ik ben bijna 22 weken op weg nu. Bij de eerste heb ik vanaf 11 weken heel erg bekkeninstabiliteit gehad. Dat is nu veel minder. Het is er wel, maar niet te vergelijken, het belemmert me niet. Ik moet alleen rekening houden met wat ik doe, maar dat is goed te doen!
Dankjullie wel voor het welkom en de felicitaties!
welkom en gefeli met je zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
En natuurlijk welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!
WELKOM!
Welkom
welkom
welkom
:: welkom ::
Welkom en veel lees en schrijfplezier
welkom, veel lees en schrijf plezier en uiteraard ook gefeliciteerd met je zwangerschap
Welkom,
Veel plezier op het Forum
En veel plezier met je Zwangerschap