Pinniemaat: gevonden!

Mijn lieve grote dochter heeft haar oog laten vallen op een Pinniemaat (van de ING). Helaas voor haar zijn wij aangesloten bij een andere bank. Wellicht dat iemand een Pinniemaat over heeft? Onze meid zou er heel erg blij mee zijn!

Dochterlief vraagt iedere dag aan mij of de Zoekwekker al iets heeft opgeleverd, de wens voor een Pinniemaat is dus nog steeds heel groot. Anyone…?

ahhh de Zoekwekker ?

al op MP gekeken? ik heb er trouwens geen voor je :frowning:

Dank je wel voor je reactie :smiley: Ik hou MP zeker in de gaten, heb in ieder geval op een advertentie gereageerd waar nog niet zichtbaar op is geboden. Ik ben best bereid om een klein bedrag te betalen (eventuele verzendkosten uiteraard sowieso), maar vind de de hoogte van de geboden bedragen de spuigaten uitlopen voor iets wat is gekregen bij het afsluiten van een rekening :?

Ik hoop heel erg dat ik vóór 5 december een Pinniemaat heb kunnen bemachtigen, het zou zo’n ontzettend leuk Sintcadeau voor haar zijn!

Marktplaats? ik zie er een aantal op staan

Wij hebben pas bij de ING een rekening geopend voor onze zoon. Zal mijn man eens vragen of hij zo’n pinnimaat kon krijgen/ontvangen.

Je hoort van me (als je vanavond nog niks van me heb gehoord pb me anders, want ben nogal vergeetachtig de laatste tijd).

Kwakje, super bedankt voor de moeite :thumbup: :smiley:

@Yvonne Z. wrote:

Kwakje, super bedankt voor de moeite :thumbup: :smiley:

Heb manlief nog niet gesproken, hij is laat thuis. Zal hem niet gelijk bestormen als hij thuis komt maar vanavond zal ik het hem vragen.

Je hoort nog van me.

@Kwakje wrote:

Heb manlief nog niet gesproken, hij is laat thuis. Zal hem niet gelijk bestormen als hij thuis komt maar vanavond zal ik het hem vragen.

Je hoort nog van me.

Is goed hoor, dank je wel! :thumbup:

Heb inmiddels manlief gesproken en die vertelde dat wij iets anders hebben gekregen en ik zat net nog even op de site te kijken. Je moet dan er ook al geld in leggen, en dat hebben wij niet gedaan aangezien mijn ouders er geld op storten. Dus dat zal het wel geweest zijn waarom wij dit app. niet hebben gekregen.

Kan als nog vragen bij de ing (wil dr wel een mailtje aan wagen).

Wijziging: ik lees nu net dat wij daar geen recht op hadden/hebben omdat we een spaarrekening hebben geopend (zonder pasje).

Dus helaas sorry. :oops:

Dat geeft niets joh, ik vind het al hartstikke lief dat je al die moeite hebt gedaan om het uit te zoeken :smiley: Ik kijk gewoon rustig verder!

je zou bijna tijdelijk een rekening openen bij de ING :angel:

Joehoe! Ik heb er één gevonden :mrgreen: Met dank aan Zoekwekker :thumbup:

:thumbup: :thumbup:

Dan ga ik hier een slotje op doen :wink: