Pink Pop

Ok X factor was vermakelijk maar ik heb nu Pinkpop op de tv aanstaan en dat ik vind ik eigenlijk toch wel wat inspirerender.



Ben 42, we zijn veelal thuis met twee kleine kinderen en zie mezelf er niet meer tussenstaan maar vind het wel heerlijk om een lading van die acts voorbij te zien komen.



En bij sommige dingen denk ik ook van he misschien eens wat van kopen,



Hier meer pink pop kijkers?



Als het goed is heeft Eric Corton ook op het podium gestaan met een band, hoop dat ze dat nog uitzenden.

Ja, heerlijk!

Ik vind het zelf ook nog erg leuk om te gaan, maar ik ben wel een jaartje of 15 jonger, dus tegen die tijd dat ik 42 ben vind ik het vast ook niks meer :wink:

:dance: super! Vanmiddag een poos Skunk Anansie zitten kijken, (die vrouw is ook niets veranderd zeg :o ) en zelfs zoonlief zat fanatiek mee te hupsen met z’n dikke pamperbillen :mrgreen:

Hier zijn we ook aan t kijken, gezellig he :mrgreen:

@Lune wrote:

Ja, heerlijk!

Ik vind het zelf ook nog erg leuk om te gaan, maar ik ben wel een jaartje of 15 jonger, dus tegen die tijd dat ik 42 ben vind ik het vast ook niks meer :wink:




Soms krijg ik wel zin om te gaan hoor - maar moet niet aan die massa’s mensen denken, lange rijen voor een vaag wc gebeuren, en ik denk dat ik me spontaan ook heel oud en dik ga voelen tussen al dat jonge volk.



Ik moet nog eens iets vinden wat beter bij ons zou passen nu.



Maar eerst de kids iets groter, wat meer geld en dan af en toe zoiets samen gaan doen.

hier iemand die vorig jaar voor de eerste keer is geweest, schandalig voor een limburger maar het was echt te gek!!! Snowpatrol was gewoon kippevel en tranen!

Stond ook op de camping maar dat was niet voor herhaling vatbaar…snachts om 4 uur in de rij staan, eigenlijk liggen, midden op een rotonde :shock:

Dan om half zeven staat opeens iedereen op en begint als een gek naar de ingang te rennen…en daar sta je dan als meisje van 1.64 ik hoefde in ieder geval niet te lopen want werd gewoon mee genomen door de menigte, vreselijk!!!



Rijen bij de wc`s viel wel mee.

Ik ben een paar jaar terug geweest toen de red hot chili peppers daar waren, geweldig !!!



Maar de wc’s daar :sick: niet te doen, ben over heel de dag dat ik daar was 1 keer gegaan omdat ik t gewoon niet meer hield rest van de dag heb ik t opgehouden.



Ben zelfs nog flauw gevallen toen de hele meningte naar nickelback wou komen kijken, zag die mensen op me af komen en t enigste wat ik dacht ik wil hier weg, tussen die mensen dus neer gegaan, gelukkig wel door een mooie man opgeraapt :inlove:



En bij de chili peppers wilde ik een foto maken, sloeg een man me neer :shock: :evil: Tja wat doe ik dan, opstaan en heeeeel hard terug slaan ( heb zo hard terug geslagen dat ik zijn neus brak) en heel hard weer weg gelopen :shifty: :silenced:



Kwam savonds thuis met een verbrand hoofd, mijn voorhoofd was zo’n 2 cm dikker, was helemaal opgezet van t verbranden, heb er nu nog vlekken van en die gaan niet meer weg :? En een gekneusde hand :x



Maar ik heb zoooo’n lol gehad die dag :inlove: :dance:

nu is een of ander vage meid met rood haar erop…gelukkig ze is weer weg!



DeWolff was wel super en komt uit mijn stad!! GELEEN!

valt allemaal wel mee hoor, er zijn ook zat oudere (hihi, ik bedoel niet-jongeren) mensen :smiley:

Dat kamperen vind ik alleen ook geen hit. Laatste keer ging ik twee dagen en had ik een hotel in de buurt genomen :oops:

jeetje tamara, wat een verhaal! Zolang je maar een goede dag hebt gehad!



Nu ff PINK kijken

Pink is gaaaf :inlove: !!!

Helemaal TOPPIE :thumbup:

Griet met rood haar - in die soort van jomanda jurk soms - ik zei net ook tegen R van who the peep is dat.



Tamara wat een verhaal :shock:



Sterretje - snowpatrol vorig jaar ook gezien (on teevee) was zeker te gek.



oh nu komt dat met Eric Corton

ja die…die wist ook niet meer waar ze was geloof ik hahaha



Snowpatrol was echt super, mijn vriend is de eerste dag van pinkpop met paniekaanvallen naar huis gegaan dus ik bleef alleen (met wat vrienden, maar toch) dus toen kwamen die emoties wel even los.



Nu ook even naar Eric luisteren…

nu even los gaan op de :dance: prodigy!!!

ohh my god…het is 00.20 en hier staat het volume erg hard…maar wat is dit weer even heerlijk!! Had er graag willen staan

@Bella wrote:

@Lune wrote:
Ja, heerlijk!

Ik vind het zelf ook nog erg leuk om te gaan, maar ik ben wel een jaartje of 15 jonger, dus tegen die tijd dat ik 42 ben vind ik het vast ook niks meer :wink:




Soms krijg ik wel zin om te gaan hoor - maar moet niet aan die massa’s mensen denken, lange rijen voor een vaag wc gebeuren, en ik denk dat ik me spontaan ook heel oud en dik ga voelen tussen al dat jonge volk.


Nou schelen wij ook wel weer een hele generatie, maar ik dacht twee jaar geleden dus ook al dat ik op Lowlands (ben niet zo van pinkpop) me vast heel oud zou voelen tussen al die 16 jarige. Maar dat valt dus echt mee; ik denk dat op Lowlands de gemiddelde leeftijd rond de 30-35 is.


en uh, festivals die meer bij jullie passen: ik ga sinds ik nano heb (daarvoor ook al wel, maar minder) heel veel naar festivals die op hele familie zijn ingesteld (vaak gratis multi-culti-achtige festivalletjes, in de zomer stikt het ervan). Met een zon erbij zijn dat heerlijke weekenden, lekkere hoogtepuntjes van de zomer :inlove: En dan eind augustus is het mijn 'zondernanohoogtepuntje' :wink:

juhj…nog een keer mika… :shifty: :silenced: tijd om naar bed te gaan :mrgreen:

Van low lands heb ik wel vaker gehoord dat daar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt. Maar ja die massa he.



Ik hoop dat over een jaar of twee wat vaker samen vrij te zijn in de weekenden (nu werken we omstebeurt in het weekend) daar ik meer regelmatig ga werken en dan wat meer als gezin te kunnen ondernemen wat leuke dingetjes betreft zoals van die familie festivals.



Op een dag kom ik wel weer onder die steen vandaan :mrgreen:



WIe hoop je dit jaar te gaan bewonderen tijdens je zondernanohoogtepuntje??

@Bella wrote:





WIe hoop je dit jaar te gaan bewonderen tijdens je zondernanohoogtepuntje??


uh, als ik naar de afgelopen jaren kijk, komt het er eigenlijk altijd op neer dat ik vooral in de nacht in de danstenten helemaal uit mijn dak ga, en dat ik overdag vooral heel veel slaap in het gras :inlove: (om vervolgend na het festival het programma nog eens te bekijken en te beseffen hoeveel ik NIET gezien heb :angel: ) Heel wat anders dan vroeger, toen ik echt álles wilde zien en vooral van hot naar her aan het rennen was…maar na uh 15 jaar festivals, hoeft dat allemaal niet meer zo :angel: *voelt zich stiekem toch wel oud *



Maar goed, wat ik dit jaar niet erg zou vinden om te zien:

The Specials

Nofx (beide jeugdsentiment)

Air

SHANTEL & BUCOVINA CLUB ORKESTAR

Hot Chip.



Maar de leukste dingen zijn toch altijd de verrassingen, waar je toevallig langs komt en die dan heel leuk blijken te zijn.