Ik heb volgende week een ingreep, die moet gebeuren en ik mag niet ongesteld zijn. Omdat hij al een keer uitgesteld is (de vorige keer werd ik dus de dag ervoor ongesteld :roll: ) ben ik nu even aan de pil.
Alleen… ik heb er zo’n last van (meteen ook de reden waarom ik dus niet aan de pil was). Ik heb constant hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, duizelig, misselijk… Ik heb zaterdag liggen huilen van ellende op de bank, van de pijn en ook van het algehele gevoel van “niet leuk”. Vreselijk en het komt echt door die rothormonen.
Nu ben ik dus net ongesteld geweest en normaal moet ik morgen weer gaan slikken… Maar ik zie er zo tegenop, ik voel me echt zo ellendig… Ik weet natuurlijk dat het belangrijk is dat ik echt niet ongesteld ben volgende week, maar nu vroeg ik me af…
Als ik nu gewoon niet opnieuw begin met die strip, ben ik toch niet volgende week weer ongesteld :think: Of is die kans er wel?
En stel dat ik wel morgen weer begin, dan stop ik er volgende week maandag meteen mee (dinsdag is de ingreep), wat kan ik dan verwachten qua bloedingen daarvan? Word ik dan binnen een paar dagen na het stoppen weer “ongesteld” (dus na een week pil?).
Even bij vermelden dat mijn normale cyclus ergens tussen de 35 en 65 dagen ligt Dus daar kan ik geen peil op trekken…
over het algemeen als je stopt met de pil na de stopweek (eh klinkt lekker vaag zo) word je niet na een week alweer ongesteld hoor.
Ben gestopt met de pil toen we voor een eerste kindje wilden gaan en mijn lijf pakte vrij vlot mijn eigen cyclus weer op gelukkig.
Wat onwijs k*t dat je je zo beroerd voelt mop :hug: :hug: :hug: Ik wilde adviseren om toch te beginnen, maar had niet goed gelezen :roll: Ik zou ervan uitgaan dat je niet ongesteld wordt als je dat net geweest bent. Maarrrrr… zekerheid heb je natuurlijk nooit. Maar goed, normaal als je stopt met de pil dan slik je ook de laatste voor je menstruatie en dan gaat het ongeveer terug nar een normale cyclus (kan soms iets verspringen) maar de kans dat je een week later weer ongesteld zou worden is heel klein. Ook als je maar een week de pil nog wel zou slikken zou ik er niet op rekenen dat je na die week weer gaat vloeien. Maar goed ik ben geen arts en mss kun je beter je ha of de apotheek daar even over bellen, zij kunnen ze vast en zeker een meer sluitend antwoord geven :thumbup: Sterkte in elk geval met alles, is niet niks al die rothormonen en narigheid :hug: :hug: :hug:
ooh dat klinkt echt zwaar kl#te…
ik neig naar het gokje wagen, volgens mij is de kans echt vrij klein dat je meteen daarna weer de sjaak bent. Je cyclus gaat eigenlijk gewoon verder waar je gebleven was…
Maar je neemt natuurlijk wel een klein gokje, en als het dan negatief uitpakt, dan heb je al deze ellende ook voor niks doorstaan :shifty: :shifty:
:hug: :hug: :-*
Ik ben maar weer begonnen… Wat je zegt fiep, zo meteen is het toch mis en heb ik die maand ellende voor niets gehad en kan ik zo nog een keer beginnen. Plus dat me goed op het hart is gedrukt dat ik er voor moet zorgen dat ik deze keer echt kan komen…
Maar maandag is het ook meteen klaar met dat ding. Bah.