In december ben ik bevallen met een keizersnede.
3 weken geleden werd ik eindelijk na 16 weken voor het eerst weer ongesteld (geef geen borstvoeding)
Ik ben toen gelijk begonnen met een pilstrip.
Ik moet nu dus bijna aan de stopweek beginnen, maar ik ben dus nog steeds ongesteld.
Wat zal ik doen? Gewoon stoppen en dus weer ‘opnieuw’ ongesteld worden terwijl deze nog niet is afgelopen, of zal ik de pil doorslikken en kijken of het bloeden dan stopt?
Moet ik me zorgen maken dat het bloeden niet stopt?
Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Heb geen advies voor je, maar ik weet wel dat je cyclus weer op gang moet komen. Waardoor de eerste (paar) keer onregelmatig kan/kunnen zijn.
Ik zou als ik jou was even de ha bellen voor advies.
Geen idee wt wijsheid is, ik zou denk ik uberhaupt pas met pl beginnen als mijn cyclus weer back to normal zou zijn.
ik zou idd gewoon een stopweek houden en daarna weer beginnen.
heb je weer dezelfde pil als ervoor?
Blijf je ongesteld, dan zou ik even de huisarts bellen.
Ik zou het zeker even goed navragen,
maar persoonlijk zou ik gewoon stoppen.
Loop anders even bij de aphotheek binnen…
Ik zou in dit geval ook mijn HA even bellen. Die kan je gewoon het beste advies geven.
Even huisarts bellen.
Als het om mezelf ging, zou ik zo eigenwijs zijn om niet te bellen en gewoon een week te stoppen en dan weer te beginnen. Je lijf dat vanzelf die pil volgen, zou ik denken. Maar goed, dat is misschien wel helemaal niet de juiste wijze.
Het is niet ongewoon om de eerste strip volledig ongesteld te zijn.
Mijn advies: gewoon de stopweek inlassen en dan daarna weer verder met een volgende strip.
Bedankt voor de adviezen.
Ik denk dat ik inderdaad de stopweek gewoon houdt en dan even kijk hoe de volgende pilstrip gaat. Als ik dan nog steeds zo lang ongesteld ben, dan bel ik de dokter.