pijnlijke (.)(.) wie heeft tips

hoihoi

Ik ben nu 6 weken zwanger en heb eigenlijk geen kwalen behalve erg pijnlijke (.)(.). Zeker op het op moment dat ik mijn bh uit doe en 's nachts.

Onder de douchs staan helpt maar hebben jullie misschien nog andere tips

groetjes

marlies

Als bh aanhouden helpt tegen de zere (.)(.) zou ik dat gewoon doen. Let wel op dat de bh niet knelt (dat zal haast wel geen probleem zijn, want dat doet ook zeer en heeft een duidelijke oorzaak). Verder heb ik ook geen tips maar wil je er wel sterkte mee wensen :hug:

De enige tip die ik je kan geven staat hierboven al: hou je bh aan, een bh zonder beugel of een sport-bh. Dat heb ik mijn hele zwangerschap al…

er zijn van die siliconenpads die je ook in de magnetron warm kan maken, die kan je in je BH doen!

Siliconepads? waar kun je die halen

groetjes

marlies

idd een bh zonder beugel aanhouden…

jaaaaaaaaaaa ik slaap dus nu al dik 3 weken met me beehaaatje aan heur :thumbup: 100x beter !!

en echt echt echt een goeie stevige bh , zonder beugel idd.

@marlies wrote:

Siliconepads? waar kun je die halen

groetjes

marlies

etos!!

helaas de etos bij ons heeft ze niet.

Nu is het wachten op de da drogist. Die schijnen wel wat te hebben maar diegene die dat weet is er vandaag niet.

iedereen tot nu toe bedankt

De mijne zijn ook niet te harden, het gekke is alleen dat als ik eenmaal in bed lig en ik 's nachts moet plassen ze een stuk minder pijn doen, het is dus vooral als ik mijn bh uitdoe. Zolang ik hem aanheb of een tijdje uit heb valt het wel weer mee.

ik heb gewoon zonder BH de zwangerschap uitgelopen…

deed veels te zeer …

terwijl ik normaal altijd een beugelBH draag…

ik heb gewoon zonder BH de zwangerschap uitgelopen

daar zijn die van mij iets te groot voor :wink: