pijnlijke voorweeen met ruim 27 weken normaal?

auw auw…damm



is dit nu normaal dat je bij deze termijn al behoorlijke pijnlijke voorweeen hebt?

heb me weer eens druk zitten maken…niet lichamelijk maar er speeld weer eens van alles.schoonmoeder die mijn man zit gek te maken.ik kan dat mens wel schieten.ze moet niet aan mijn kerel komen want dan zit ze aan mij…



maar nu zit ik er weer mee…auw.



ze was ook al de oorzaak dat de bevalling van thomas begon toen…ik had s’middags een knallende ruzie met dat … gehad en twee uur later begonnen de weeen.



mischien moet ik voor de zekerheid maar even bellen…

Ik zou ook bellen als ik het niet vertrouwde!! Helaas kan ik je verder niet helpen??? Ja, adviseren ver uit haar buurt te blijven!!



Hoe gaat het nu :hug:

ik moest het even aanzien maar als het regelmatig kwam dan kon ik gewoon binnen komen wippen zonder afspraak.

Bij twijfel altijd even langs gaan, maar bij mij begon het ook rond die tijd (en ik heb bij vlagen ook last van stress). En nog steeds en ik ben inmiddels 37,5 week zwanger, dus nu maakt het niet meer uit als het echt los barst, maar leuk is anders. Vannacht ook weer zitten klokken en moest ze echt af en toe weg puffen.



Harde buiken kunnen bij een tweede (of latere) pijnlijk zijn vertelde de vk aan me. Ik had bij mijn zoontje ook best regelmatig harde buiken en ook al best vroeg, maar die deden niet echt pijn. Deze dus wel en volgens de vk kan het wel normaal zijn.



Maar bij twijfel even langs gaan hoor; anders blijf je in de stress zitten en wordt het alleen maar erger. Het kan ook “gewoon” een blaasontsteking zijn die het veroorzaakt en daar moet je niet mee door lopen.

Heeej meissie, doe je wel rustigaan?? :hug:



Ik hoop dat je snel weer wat minder last hebt vanje buik anders moeten we je nog missen in de Apenheul, en dat willen we niet hè.

Ik hoop echt dat het snel weer rustig wordt in je buikje :hug:

ben al weer kalm… :smiley:



voor vanmiddag staat er toch al een afspraak gepland bij de gyn voor een nieuwe uitgebreide echo en een gesprek .die stond al weken vast…ik zal het daar wel even opnieuw aan de orde brengen.



even kijken wat ze zegt al zal het ongetwijvelt zijn…hou je kalm en maak je niet zo druk…dat ga ik zeker ook doen nu…

dat mens blijft aan de gang he…



tjonge jonge…



nou vanmiddag lekker even genieten van de echo…



en goed naar de gyn luisteren… en tegen peter zeggen dat hij zijn moeder maar even een week of tien moet negeren :mrgreen:



(ik weet het…dat zal moeilijk gaan…maar het blijft een goed idee :wink: )



hou je taai he…enne af en toe hier gillen kan geen kwaad hoor :-*





:hug: van hier

hoe laat mag je???

14.15 en dan vervolgens om 14.50 de normale controlle er bij.

das nog lang wachten…



gaat peter mee???



we willen wel een foto zien he :mrgreen:

niet van peter…maar van de beeb :lol: :lol:

nou zeg …nu is peter helemaal teleurgesteld zeg whaha.



nee dit keer gaat peet niet mee…mijn moeder gaat dit keer mee.peter kan niet elke keer vrij gaan nemen…en mijn moeder wou het ook zo graag een keer zien dus …mooi opgelost zo.

foto zal ik wel weer in het algemene showtopic zetten en bij de oktobermama’s :mrgreen:

dan hier ook maar ff :mrgreen:



ik heb vanmiddag weer een uitgebreide echo gehad.

de 'plaatjes zijn nu niet zo heel duidelijk meer door gebrek aan ruimte in de buik,maar alles was weer prima :thumbup: …er was meer dan voldoende vruchtwater de beeb word nu op ruim een kilo geschat. en ik ben in totaal wel tromgeroffel 1 gram aangekomen

de niertjes zien er gewoon normaal uit dus dit was mijn laatste echo…

qua groei loopt meneer ruim een week voor dus dat is prima. :thumbup: :thumbup:



ik moest alleen wel meer gaan rusten en me niet meer druk maken om alles…harde buiken waren niet erg maar ze moesten niet elke keer pijnlijk worden anders konden ze overgaan in weeen en dat willen we nu nog maar niet hebben he :wink: ik ben dus gewaarschuwd :naughty:

Toch lijkt het alsof ie best nog aardig ruim zit…mooie profielfoto heeft de gyn weten te schieten! :inlove:

Tja en rust nemen, makkelijker gezegt dan gedaan nietwaar? Iig wel ook leuke dingen blijven doen hoor, kaartjes zoeken, kleertjes wassen straks :thumbup:

Maareuh 1 gram aangekomen? Over al die 27 weken of sinds de laatste echo? :o

*hier zit er sinds voor de zwangerschap denk ik een kilootje of 10 bij :silenced:

Krijg jij overigens nog wel groeiecho’s? Of helemaal niet meer?

Nu was het bij ons flink anders dan bij Thomas
maar bij ons wordt vanaf volgende week juist de groei in de gaten gehouden ivm evt inleiden.

Het allertofste is wel dat jullie mannetje het zo goed doet, lekker drinken, drukke niertjes en lekker een slootje vruchtwater! :dance:

1 gram in totaal :oops:

hij zei ook tegen me dat ik niet mag lijnen nu,maar dat doe ik helemaal niet…

groeiecho’s ga ik heel mischien krijgen,maar dat moest ik overleggen met eigen gyn.op zich was het niet nodig…alles is gewoon prima dit keer.

Ze vergeten vast dat zo’n kindje kleien ook energie vreet :wink:

Logisch, deze beeb gaat gewoon als een speer! :inlove: :thumbup:

sorry dat moet 100 gram zijn in plaats van 1 gram…ben niet zo’n rekenwonder… :mrgreen: