Eergister had ik wat krampen/weeen. Dus gister ruim 2 uur aan de CTG gezeten,daar waren duidelijke activiteiten te zien wat op hardebuiken tot weeen duidde. (om de 10, en toen met regelmaat om de 5 minuten!)
Urine en bloed waren goed, en had dus niets in mijn bloed of geen blaasontsteking.
Inwendig met vingers heeft de verloskundige gevoelt, en kon ze dus dat ’ tuutje’ niet vinden van me baarmoeder, ook gaf de echo aan dat het iets verweekt was en mocht (moest, had geen keuze!) starten met weeen remmers, 1 zetpil en daarna gewone pillen iets met de a?
Kerst vier ik dus helaas… in het ziekenhuis en alles is wel rustig vandaag. Maar weet niet tot wanneer ik moet blijven. (hoop uiterlijk tot morgen.) mocht nu even ’ snel’ naar beneden dus daarom typ ik dit.
Mijn vriend kan jullie niet echt op de hoogte houden, geen verstand van kok,en hij zit met regelmaat bij mij. Of slaapt.of… ja thuis… maar ja.
We zijn erg geschrokken, amsterdam is zelfs al ten sprake geweest als de weeen remmers niet helpen… dus… ja ik laat snel wat horen!
Liefs.
Jemig meis,
heel veel sterkte, beebje moet nog wel even blijven zitten
heeey meis!!
Phff zeg!!
Beeb moet idd nog even blijven zitten
Heel veel succes!
En ik hoop dat je morgen weer naar huis kunt. :hug: :hug:
Goed dat je even in het ziekenhuis bent,lijkt me voor jezelf ook wel geruststellend…gelukkig dat alles vandaag rustig is!! Sterkte hou ons op de hoogte als je kunt :hug:
Nou meid,proeer beebje nog even een tijdje binnen te houden.
Wel positief dat het rustig word als je in het ziekenhuis ligt.
Hoop dat de remmers goed werk doen en dan je weer lekker naar huis mag.
Hou vol meid :-*
ohjee meid toch!
dikke knuffel, en hopelijk blijft beeb nog eventjes zitten! :hug:
Hoe is het nu?
jeetje sweet hoop dat de remmers helpen! sterkte daar in het zh
Tot verbazing van de artsen gaat het erg goed!
Ze hadden me ingepland op 28 December om naar huis te gaan.
Maar ben net ontslagen uit het ziekenhuis vandaan! Zit er nu nog wel, beneden op de computer even tot mijn vriend er is.
maar het gaat goed, moet me melden op 2 Jan 09, en dan kijken ze nog is.
Wel volledige bedrust en meteen bellen naar de afdeling zelf (kraam afdeling) als er wat is. Dan starten ze per direct weer de weeen remmers.
lief dat jullie zo reageren, beebje heeft er op gereageerd en blijft nog even zitten, want volgens de gynaecoloog had ik niet meer dan een dag moeten wachten dan hadden we nu een klein ventje gehad!
Geweldig nieuws Sweet :thumbup:
En nu ook rust houden he! Laat je lekker verwennen en laat beebje nog mooi even binnen :lol: :lol:
Een welkom thuis alvast.
Ik hoop dat alles verder rustig blijft!
Sterkte! :-*
Wat heb je een geluk dan, ik moest 3 dagen aan de weeënremmers en had alleen douche en toiletverlof, van de zaal af gaan was uit den boze.
Na die drie dagen gingen ze afbouwen (weeënremmers ‘stop’ je namelijk niet in 1 keer) en begon het helaas weer en heb dus in totaal 6 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Wel bijzonder om te zien hoe het bij iedereen anders kan gaan.
Ik ben blij dat het goed gaat met jou en je baby.
Hou maar goed je bed dan! Ik hoop dat je beebje nog even lekker wil blijven zitten.
Veel sterkte Sweet-Love, het zal best niet zo makkelijk zijn om volledige bedrust te houden. :hug:
Volledige bedrust is zeker niet makkelijk, gelukkig heb ik mijn laptop.
Mellie, ik heb Adalat als gewone tablet gehad, weet niet of je dat kent? Ik heb 24 dec 3x gehad + een zetpil (Indocid®) die nacht om 2 uur nog een keer omdat ik weer weeen kreeg, vervolgens rond 12 uur in de middag nog en gisteravond om half 11 nog 2 gehad en vanmorgen om 8 uur 1tje.
Ook hebben ze me oxazepam, slaapmedicate gegeven.
Ze hadden het eerst ook over opbouwen daarna afbouwen, maar heb niet echt het gevoel alsof er afgebouwd is…
Ben blij dat de weeen remmers wel aansloegen, anders hadden ze gisteravond of vandaag gestopt! Had ik dus een kindje gehad in me armen ook omdat er al verwekingen waren.
Ik ken Adalat inderdaad, daar heb ik als eerste twee capsules van gekregen, een uur later weer een capsule en weer een uur later een capsule.
Volgende dag 2 keer in tabletvorm, in de ochtend en middag en de dag daarop ook.
Daarna werd het pas afgebouwd.
Ik vind het een raar ziekenhuis dan, hier werd ik pas ontslagen na dat ik 3 dagen dus geen weeënactiviteit had én mijn bloeddruk goed bleef, Adalat is namelijk een bloeddruk verlager (met als bijwerking dus dat het weeën stopt) en alleen daarom hadden ze je al langer moeten houden.
:think: :think: :think: Das inderdaad heel vreemd.
Hoop dus dat het goed gaat, ze zeiden dus dat om 6 uur ongeveer de weeenremmers zijn uitgewerkt… dus… ja… :think: :think:
Ik ga ook hard voor je hopen dat de medicatie zijn werk doet en je nog even rustig aan kunt genieten, sterkte met de onzekerheden…
een dikke knuf :hug:
Hoe is het nu met je ??
@schoen wrote:
Hoe is het nu met je ??
Lief dat je het vraagt :-*
Het gaat redelijk, heb wel even last van een harde buik gehad, gelukkig niet met regelmaat! Beebje was en is erg druk, hij vind het nodig om volgens mij in mijn ribben te schoppen.
Kan dat? dat een beebje , gekneusde ribben kan veroorzaken?
Heb net 2 uur geslapen! ik slaap nooit overdag maar schijnbaar heb ik het nodig.
En omdat de beeb zo veel schopt zodra ik zit, weetnu niet of ik harde buiken heb of dat hij het is, want het is gevoelig.
Maar gyn zegt als het echt pijnlijker word moet ik bellen…
Maar ben nog wel wat bang/angstig… dat het gaat herhalen en hun niet veel meer kunnen doen:(