pijnlijke schede / baarmoedermond?

Hallo,

Misschien kan iemand hier antwoord geven op mijn vraag. Ik ben nu 6-7 weken zwanger :D. Deze week heb ik last gekregen van steken in mijn schede of baarmoedermond. Ik weet het niet. Vandaag is het helemaal extreem Ik bijna niet kan zitten, lopen of liggen. Liggen gaat dan nog het beste.

Iemand enig idee wat dat kan zijn? ???

Groetjes Wendy

Ik kan hier geen antwoord op geven. Als je niet zelf niet vertrouwt zou ik gewoon even de verloskundige bellen of naar de huisarts gaan zelfs vandaag op zondag. Ik zou bij zulke hevige pijnen als het niet kunnen zitten, lopen of liggen, een antwoord van een forum niet voldoende vinden.

Sterkte

Ukkie

Inderdaad, Wendy, ik ben het met bovenstaande eens: ga naar de huisarts of verloskundige. Wens je veel sterkte met de pijn. Probeer je niet al teveel zorgen te maken: ik heb enorme pijn gehad en toen dacht de vk aan veel te vroege weeen, blindedarmontsteking oid, maar het waren bandenpijnen… Beterschap!!

Gelukkig, nog iemand met hetzelfde probleem…

Het is bij mij niet continue, maar meer een soort gevoel alsof er in gestoken wordt met een prikker ofzo. Dat houdt maar hooguit een minuut per steek aan (da’s nog veel) en het zit écht in de vagina, volgens mij.
Ik denk dat het komt doordat ik teveel doe en me te druk maak over van alles en nogwat.

De 2e moet ik weer naar de gyn en dan zal ik het wel vragen.

Hai,

Die steken in de BMM herken ik ook. Echt een hele nare pijn, ineens zo’n inwendige steek. Ik denk dat het bij mij komt omdat kindje nummer 1 aan het indalen is en de BMM steeds meer onder druk komt te staan. Aangezien jij nog wat korter zwanger bent weet ik dus niet precies wat het bij jou is. Maar ik herken de pijn wel, ik had het trouwens een aantal maanden geleden ook al…

Succes ermee!

Groetjes MSJ

Bedankt voor jullie antwoorden. Ondertussen is het avond en is de pijn een heel stuk gezakt. Ik voel het nog maar daar is alles mee gezegd. Ik denk dat ik morgen toch maar de verloskundige bel.
Ik heb (elders) ook reacties gehad waar ze het over groeipijnen hebben. Geen idee of dat nu al kan.

Deze pijn heb ik deze week wel vaker gehad. Maar dan was het steeds een steek en dan klaar. Nu was het erg intensief en langer.
Ik moet zeggen dat ik me nu niet zo ongerust meer maak. Als ik wat meer weet horen jullie het natuurlijk.

Groetjes Wendy

hoi

ik heb ook soms een steek door de vagina.

had ik bij luuk ook. ik denk dat het erbij hoort.

groetjes karin :-*

Hallo,

Ik had gezegt dat als ik meer zou weten ik het jullie zou laten weten. Nou ik weet meer…
Vrijdag had ik dan m’n eerste echo. Spannend dus. We hadden het al over de pijn gehad en dat kon op meerdere dingen wijzen zij de gyn. Eerst maar eens de echo. Het bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Ik ben met spoed opgenomen en geopereerd. Mijn re-eileider is hierbij verwijderd.

De pijn kwam van het draaien van de vrucht.

Wendy, wat ontzettend naar en verdrietig om te lezen dit!
Heel veel sterkte!

Jeetje Wendy, wat verdrietig zeg.

Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt en dat je daarna snel weer hier te vinden bent.


Ik wens jullie heel erg veel sterkte!!! :-* :-* :-*