Pijnlijke eisprong na Pregnyl?

Hallo dames,



Mijn vriend en ik zijn bezig met IUI. Nu is dit de eerste IUI met hormonen.



Ik heb eerst menopur en lucrin moeten spuiten en maandagavond om 18:00 uur heb ik de pregnyl moeten spuiten. Straks om 10:30 heb ik de inseminatie maar…



Ik heb nu al sinds vanmorgen echt last van een pijnlijke eisprong? Zij er hier meerdere die hier last van hebben gehad? Ik voelde vroeger wel vaker mijn eisprong, maar zo pijnlijk als nu heb ik het nog nooit gehad?



Dus eigenlijk mijn vraag, wie herkent zich hierin? En was het resultaat een positieve test?



Liefs,



Becky

Hier meestal ook veel last als de eisprong via Pregnyl werd opgewekt. Ik had vaak wel een dag last van een drukkend gevoel, steken en krampen. Het zegt echter niks over de kans op een zwangerschap.



De kans is niet groter als je wel of niet duidelijk je eisprong voelt. Het voelen heeft niks te maken met het wel of niet goed zijn van een eisprong. Soms voelde ik het heel duidelijk en soms helemaal niet, terwijl ik in beide gevallen dan een goede eisprong had gehad. Een goede eisprong heeft te maken met hormoonwaarden. Zijn je hormoonwaarden in orde, is je eisprong goed en zijn er voldoende zaadcellen, dan is de kans op een zwangerschap met IUI per keer ongeveer 15%.



Succes!

Jippie, dank je wel voor je antwoord. Ik weet inderdaad ook wel dat dat neits zegt met een positieve test hoor :wink: Maar was wel benieuwd daarnaar. Belangrijker vond ik, wie zich erin herkende met meer ovulatiepijn na pregnyl.



Ze zitten er weer in en we mogen 15 maart gaan testen. Ik ben benieuwd!

Ik heb altijd meer last bij pregnyl, zeker als er meerdere follikels zijn. Dat is eigenlijk ook wel logisch denk ik…ik geloof ook echt niet dat het zegt over de bevruchting ofzo.

Succes!!

Hier ook gevoeliger Becks!



Mijn duimen draaien :dance: :dance: :dance:

Mijne ook voor jou meis!!!