Hoi Meiden,
Yari is sinds een weekje van de bv af, af en toe sabbelt hij voor de troost er nog wat aan aan.
Maar er komt niets meer uit, onder de douche kan ik er nog een druppeltje uitkrijgen en dat was het.
Maar m’n boobs doen in ene zo’n zeer, zou dat door de zwangerschap komen?
ik vindt het zo raar op de een op andere dag doen ze zo zeer, ben benieuwd of er meer meiden zijn die deze ervaring hebben.
En ik had nog een vraagje, in het begin had ik echt zoiets van jaaah ik ga tandemen.
maar dat gevoel is nu eigenlijk wel een beetje weg, maar mag ik nu toch spijt krijgen zou ik Yari dan over 20 weken weer gewoon aan de borst kunnen doen?
Of is die dan al vergeten hoe dat moet?
:-* Wendy
als je geen knobbels of harde plekken voelt, dan zal het niet aan het stoppen liggen dat je pijn hebt. Ik denk dat het echt door de zwangerschap komt.
Of yari het nog zal weten, kun je niet voorspellen. Hoe ouder hij nu is, hoe groter de kans dat hij het nog weten zal. Misschien kun je hem af en toe nog eens aanleggen voor de gezelligheid, om zijn geheugen op te frissen .
@lena3 wrote:
als je geen knobbels of harde plekken voelt, dan zal het niet aan het stoppen liggen dat je pijn hebt. Ik denk dat het echt door de zwangerschap komt.
Of yari het nog zal weten, kun je niet voorspellen. Hoe ouder hij nu is, hoe groter de kans dat hij het nog weten zal. Misschien kun je hem af en toe nog eens aanleggen voor de gezelligheid, om zijn geheugen op te frissen .
Nee, ik heb geen last van harde plekken en knobbels.
het zullen dan wel de zshormonen zijn. (balen)
Yari is net zo oud als jouw kleine meid zag ik.
Yari is van de 14de januarie 2008.