pijnlijk zware buik en druk

Ik heb dit nog niet eerder gehad,

Maar mijn buik is enorm gezakt het weekend, ik ben niet te stoppen als het op nesteldrift aankomt en sinds gisterenmiddag loop ik rond alsof mijn buik er achteraf is aangeplakt. Hij voelt zwaar en pijnlijk aan en ik kan nog geen 3 stappen zetten zonder dat madammeke de tent van binnen verbouwt en ik op pijnlijk harde buiken getrakteerd word.

Iemand ervaring hiermee… met dat gevoel enzo…?

Ik zit eigelijk nog effe niet te wachten op bevallen… ten eerste is het nog te vroeg, ten 2e zou ik woensdag nog met de kids naar ballorig, is het komende weekend de verjaardag van nichtje/neefje tweeling waar ik wel heen wil en heeeel eerlijk gezegd… ik vind het nog wel effe erg fijn om gewoon door te kunnen slapen snachts zonder jengelend babietje die om de 3 uur gevoed moet :shifty: :oops:

Dus ze mag nog effe blijven zitten, alleen gezien mijn nesteldrift (drang kan ik het niet noemen, ben niet te houden en mijn huis is nog niet eerder zo netjes geweest, iets wat manlief prachtig vind :lol: ) en laaghangende buik en pijn en harde buiken enzo… zit iedereen me nu op stang te jagen met " dat duurt niet lang meer, je gaat vast eerder bevallen en zulks meer…

En ik, ik ben er nog niet aan toe eigelijk :shifty:

Dus graag ervaringen van soortgelijke aard waarbij het echt nog wwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeken duurde :shifty:

Oke hier ongeveer hetzelfde sinds een paar dagen…

In termijnen van weken kan ik je dus nog niks vertellen :angel:

Even een paar voorbeelden…

Ik heb een hulp aangenomen om thuis de zware klussen over te nemen van me ivm bekkenklachten.

Toch heb ik zaterdag op mijn knieen de wc vloer met een borstel geschrobt :angel:

Ik strijk nooit en nu weer alles van babyspul en bovenkleding van ons allemaal :shifty:

Vandaag alweer gestofd, gestofzuigd en zo nog even dweilen terwijl ik het zaterdag net heb gedaan. Normaal doe ik dat maar af en toe.

Ik heb speelgoed van zoon allemaal gepoetst, ben erg opruimerig enz.

Dus ineens extreem opruimerig en poetsmieperig 8)

Ik heb sinds een paar dagen ook een “ander” gevoel in mijn buik, bij het minste of geringste harde buiken die ook pijnlijk zijn vaak, kleintje is weer wat rustiger. Bij de 1ste ging ik 1,5 week over tijd, en daar ga ik nu maar weer vanuit. Zou wel grappig zijn als deze buien toch achteraf een vroegere bevalling aankondigden :mrgreen:

Hier één… :mrgreen:

Het indalen deed pijn, de voorweeën doen pijn, mijn buik is al een paar weken érg laag, kan niet lang meer lopen, een onwijs beurs gevoel daaronder (ik weiger het steevast mijn onderkantje te noemen), harde buiken vrijwel aan de lopende band (voor mijn gevoel), hou op schei uit… :hand:

Al wordt mijn buik nu echt met de dag nóg lager, terwijl ik het gevoel had dat hij niet lager meer kón hangen… :shifty:

Morgen mag ik weer naar de verloskundige, ik denk dat ik maar eens ga vragen of hij straks niet gelanceerd gaat worden… Gezien het voorwerk dat al geweest is… :eh: :shifty: :silenced:

Nope, géén pretje… Zo makkelijk als het bij de eerste ging (goed, werd wel ingeleid omdat het uiteindelijk niet doorzette maar okee…), zo anders is het bij deze… Ik loop al weken met het gevoel dat het elk moment zou kunnen gebeuren, gezien het gevoel en alle dingen…

En oh… Van opruim- of schoonmaakwoede heb ik dit keer géén last (gehad)… :shifty:

Hmzzz… dat laaatste berichtje geeft wel hoop :mrgreen:

Ik heb aldoor geroepen dat ik gewoon 6 juli ga bevallen, ben 3 juli uitgerekend.

Maar valt me wel tegen als ik zo dus nog moet doorlopen.

Het doet me gewoon pijn… aiai…

Ik herken het gewoon zo ontzettend NIET van de anderen…

Of zou het nou echt zijn omdat we er al 3 hebben rondlopen en ik gewoon niet aan rust toekom.

Trouwens, strijken heb ik niet gedaan… alles buiten te drogen gehad, kon het zo wegvouwen.

Maar wel alles gesopt, zelfs de bovenkanten van kasten en zo…

Wel fijn om te horen dat 't jou hoop geeft… :mrgreen:

Het is niet fijn nee, dat zeker niet… Ze zéggen (…) dat het kan betekenen dat de bevalling zélf snel gaat, door al dat ‘voorwerk’… Ik moet het eerst zien, dan geloof ik 't pas… :shifty:

En dat er al meerdere(n) rondlopen, zal ook wel meewerken denk ik… :silenced: Dat herken ik hier ook nogal… :shifty: Ik zelf heb vooral naar de kids zoiets van: ‘Ik zal zo lang mogelijk gewoon meedoen met spelen enzo!’ … Alsof je een soort schuldgevoel naar ze hebt ofzo, ik kan het niet goed uitleggen…

Meid, ik wens je veel succes hoor… :hug:

Ik kan je niet helpen met een positief ‘het duurde nog weken’ verhaal (neuh, nooit één ‘rommeltje’ gehad en meneer vond het wel leuk geweest met 38 wk)

Maar misschien is het niet per definitie je buik, maar je bekken of je rug o.i.d. dat het zwaar krijgt? Misschien zou een ondersteunende band o.i.d. kunnen helpen?

Lijkt op oefenweeen en indalingswerk en voorwerk. Had er gisteren ook al mee te maken.

EN CELL! JIJ HEBT VEEEEEEEEEEEEEELS te druk gedaan! :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: …

Want ik herken het van gisteren, kon amper lopen zonder dikke harde buiken te krijgen en inderdaad klein mensje verbouwde mijn hele binnenkant. Buik was kneiterhard van boven. En ik kon alleen maar op mijn zij liggen zodat de pijn enigszins dragelijk was. Ik heb de VK gebeld en ze is bijna meteen gekomen, omdat ze het ook niet vertrouwde ivm hoge bloeddruk vorige keren. Gelukkig was alles goed, bloeddruk dankzij de stress ook niet te hoog, maar ze verplichte me om rustig aan te doen! En weer aan de bel te trekken mocht ik vreemde kwaaltjes krijgen!

Dus als je het niet vertrouwd VK bellen, ook al is het alleen maar om je gerust te stellen want bevallen dat kan nog niet hoor :wink: Beter 10 x te veel er heen dan 1 x te weinig!

Dus nu echt rustig aan, tis dat je niet dichtbij woont maar anders kwam ik je dat persoonlijk vertellen!!

:hug: :hug: