Pijnlijk borsten, is dit normaal?

Afgelopen dinsdag hebik mijn ei gehad.

Sinds gisteren heb ik last van pijnlijke borsten.

Is dit normaal?

Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat de vorige 3 rondes ook heb gehad.

Groetjes Lotte

Sinds MK heb ik wel een week lang last van pijnlijke opgezette pijnlijke borsten rond de vermoedelijke eisprong. Hopelijk ben jij gewoon zwanger natuurlijk :-*

Ik heb ook eigenlijk elke maand na mij eisprong gevoelige borsten.

Het is normaal dat je tussen de eisprong en de ongi gevoelige/pijnlijke borsten kunt hebben. Heeft te maken met je hormonen en die hebben invloed op de melkklieren…

Je hoeft niets te voelen, maar het is dus heel normaal.

Liefs,

Noortje

Ik heb dat alleen beide keren gehad toen ik zwanger was, normaal heb ik het nooit.

Voor jou hoop ik dat het ook betekent dat je in verwachting bent.

Succes!

Als ik jullie antwoorden zo lees, kan het dus beide kanten op gaan, zwanger of ongi worden.

Zelf denk ik dat ik gewoon ongi ga worden.

Nog een paar dagen afwachten maar.

Ik hoop dat het voor jou goed nieuws betekend…! :pray: :pray: :pray:

Ik kan bij mij niet uitgaan van zere borsten als verschijnsel. Ik heb namelijk 24/7 zere borsten. Dankzij mijn mk’s zijn mijn melkklieren van slag en hier kan ik alleen maar afkomen als ik weer aan de pil ga… en dat is absoluut geen optie.

Ik had t ook alleen toen ik zwanger was… het is denk ik gewoon per lichaam verschillend

Het lijkt wel of de pijn in mijn (.)(.) alleen maar erger wordt.

Iedere aanraking is pijnlijk.

Ik wil eerst mijn ongi afwachten, en kijken of de pijn dan weg gaat.

Kan me echt niet herinneren dat ik dit de vorige rondes ook heb gehad.

ik had het ook toen ik zwanger werd. Vanaf een paar dagen na mijn eisprong en het werd alleen maar erger. Helaas bleek dit een BBZ te zijn.

Ik hoop dat je zwanger bent

groetjes Suzanne

heeyz lotte ik heb ook pijnlijke borsten rond mijn ei en eigelijk hou ik dat tot en met mijn ongi… dus… jah…het kan alle kanten op :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier ook pijnlijke borsten voor een ongi en bij zwangerschap…

Maar zo erg dat iedere aanraking pijnlijk is alleen bij mijn zwangerschappen…

Spannend!

Volgens mij heeft mijn lijf me voor de gek.

Als ik erop ga letten heb ik allerlei rare klachten.

Van pijnlijk (.)(.) tot krampjes in mijn buik, en een branderig gevoel van onderen :oops: en af en toe iets misselijk.

Ik heb nog 1 dag te gaan tot mijn nod, dus laat de :twisted: morgen maar meteen komen, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Moeilijk hè…wachten…

nou heb ook hele pijnlijke borsten… zo erg dat ik niet op mijn buik en zij slapen kan en ben volgens mij vanmiddag ongi geworden… verloor een plasje bloed en geen ongi krampen tot nu toe… dus afwachten…

De pijn in mijn (.) (.) lijkt nu wat minder te zijn.

Wel heb ik nog wat lichte krampen in mijn buik, dus de :evil: zullen wel onderweg zijn.

Wat duurt wachten toch lang :?

Je hebt dus nog niet getest?

Van welke cyclus ben je uitgegaan dit keer?

Ik blijf voor je hopen! :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Noortje

Hoi,

Ik ben uitgegaan van mijn langste cyclus tot nu toe, en die was 32 dagen.

Vanmorgen een mat-care midstreamtest gedaan, en die was negatief.

Omdat ik 13 februari (nu dus 13 dagen geleden) een positieve ovu-test had, ga ik ervan uit dat mijn eigenlijke nod morgen is.

Dus nog ff geduld hebben.

Ik heb sinds het stoppen met de pil, maar 2 keer een eispring gehad en beid keren had ik rond die tijd gevoelige borsten, zere tepels beter gezegd. En anders voel ik die dingen nooit!!! Dus bij mij hoort t echt bij mijn eisprong denk ik, maar ja je hoort t ook wel eens van zwangeren…dus kan alle kanten uit.

Succes!