pijn

Mijn dochtertje viel vanmorgen en had veel pijn, huilde erg hard en hield op met ademen, kreeg blauwe lippen en werd helemaal slap.

Dit duurde hooguit een minuut, na een uurtje een beetje suf te zijn geweest ging ze weer met haar zusje spelen maar het was erg akelig. Weet niet goed wat ik er mee moet, kent iemand dit? Het is overigens al de tweede keer

Ik had dit vroeger ook, tenminsten het lijkt erop, als ik heel hard huilde. Dan viel ik ook weg, dit heeft een naam maar ik kan er zo even niet opkomen… :think:

Heb het gevonden.

Kijk hier maar eens;

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/Baby`s/Breath-Holding-Spells/

Bedankt voorje reactie,

nu ben ik een beetje gerustgesteld het klopt precies wat er staat, ken het precies bij mijn dochter.

groeten robin

Mijn dochtertje heeft het ook, de eerste keer toen ze negen maanden was… het gebeurt ook als ze boos is, ook bij pijn dus…

Je hebt ook White spells, dit komt ook vaker voor als ze pijn hebben, blue spells of breath holding spells is meer bij boosheid…

Ik leg haar elke keer neer zodat de hersenen vlug terug zuurstof krijgen… het is al veel gebeurd, maar ben er toch telkens niet goed van als het gebeurd is… ik informeer ook steeds de verzorgsters in de creche of binnenkort de juffen dat het kan voorvallen…

@robin wrote:

Bedankt voorje reactie,

nu ben ik een beetje gerustgesteld het klopt precies wat er staat, ken het precies bij mijn dochter.

groeten robin

Graag gedaan, ben blij dat je er wat aan hebt en een wat gerustgesteld bent. Lijkt me echt doodeng, maar schijnt dus niet ernstig te zijn.

Maar ondanks dat kan ik me voorstellen dat je je rot schrikt, mijn moeder schrok in het begin ook vreselijk heeft ze me wel verteld en melde het ook altijd als ze me ergens voor het eerst bracht. Ik weet eigelijk niet tot welke leeftijd ik het had, hopelijk is jou meisje er snel van af.