Pijn!!!

Hoi,



Ik wil even van me afklagen en ergens toch ook wel advies…

Ik werk in de thuiszorg en dat is best zwaar werk maar dat voel ik de laatste twee weken dus helemaal goed. Ik loop echt de hele dag met pijn, in mijn onderlichaam en het trekt dus helemaal door naar mijn rug. Het begint met een branderig gevoel in mijn onderbuik en benen maar hoe meer ik doe en hoe meer ik sta, hoe pijnlijker het word.



Ik moest vandaag va 8:30 tot 13 uur werken maar zat net huilend op de fiets… Dit is toch niet goed? Wat zou dit zou kunnen zijn en wat moet ik nu doen? Me ziekmelden, daar wacht ik liever nog even mee maar dit is echt niet om uit te houden. Ik maak morgen ook gelijk een afspraak met de dokter…

denk even afwachten wat je huisarts zeg,en mischien je VK erover bellen,en daarna je wergever bellen

Meid toch…wat naar…

Ik herken het helaas maar al te goed…weet je nog toen ik zwanger was van Es?

Ik ging met 4 maand al voor 50% de ziektewet in…kon het gewoon niet meer…vreselijke bandenpijn en idd die rug…straalde soms uit naar de benen…

Misschien kun je een broek met ondersteuning van de buik of een buikband proberen? Ik heb het zelf toen niet geprobeerd…mijn vk zei toen alleen…rust…

Je bent natuurlijk niet alleen een werkende zwangere…je hebt er ook nog een heel gezin bij draaiende te houden… :-*



Ik denk dat je ha je verwijst naar de vk…succes…dikke knuf :hug:

Bian dankje voor je berichtje :-*

Ja nu je het zegt, jij had dit ook zo erg met Esmee…

Ik ga informeren naar zo’n band want als dat enige verlichting ka bieden dan graag. Ik denk ook wel dat hij me door zal verwijzen maar gaa kan geen kwaad natuurlijk.



Ik ga morgen mijn baas bellen en misschien dat ze wel vervangend werk voor me hebt… Moet wel te regelen zijn denk ik :wink:

Hey hallo,



Ik ken het , ik heb ook heel erg last van me rug en benen… de fysio, huisarts en vk gaven me alle drie 1 advies , luister naar je lichaam een neem meer rust als dit nodig is .

Ikzelf werk nu minder en merk ook dat dit beter gaat . Wel was dit een hele opgaaf want ja had ook geen zin om al met 5 maand bijna niets meer te doen .

Maar ja heb t er ook niet voor over om met 7 of 8 maand niets meer te kunnen .

Dus ja vraag advies aan vk en wat ik al zei luister goed naar je lichaam



Liefs loes

ik herken je klachten wel, ik had ook al vroeg pijn onder in mijn rug enz, ik moet nu ook fysio gaan volgen, ik moet blans zien te vinden tussen rust en bewegen.

(ben nu 25 weken zwanger)

smorgens als ik op sta heb niet veel pijn, maar in de loop van de dag wel, dan kan ik ook wel huilen van de pijn.

ik heb het sowieso met mijn locatiehoofd er over gehad dat al het werk mij niet lukt(ik werk in de gehandicaptenzorg) hij heeft direct actie ondernomen, en ik hoef bepaalde zaken niet te doen, dat doen collega `s nu, en dat geeft wel een stuk rust.



tja want je werkt wel maar je hebt je eigenhuishouden ook nog, meid denk aan je zelf en aan je kindje dat is nu het allerbelangsrijkste.



liefs karin

Ik werk ook in de thuiszorg. Het is gewoon lichamelijk zwaar werk… Ik was met 23 weken ook al 50% in de ziektewet… Met 30 weken volledig…



Succes!!