... Pijn .....Wie herkent dit.

Hallo,



Elke keer als ik opsta dan voel ik een pijnscheut. Die voel ik dan rond het stuitje, maar ook wel rond mijn vagina. De eerste 2 stappen voel ik het dan meestal nog, maar daarna niet meer. s’nachts dan heb ik veel last van een stijve (onder)rug en soms als ik me omdraai voel ik weer zo’n pijnscheut.



Afgelopen week heb ik twee keer gehad dat ik pijn voelde van mijn billen naar beneden (achterbeen dus) tot aan mijn enkels. Staan doet pijn, maar ook zitten is niet lekker. Meestal wordt dit na een uur minder en na 2 uur voel ik het bijna niet meer. De hele dag blijft er wel een zeurdige(zwakke) pijn in de benen. De pijn is moeilijk te beschrijven. Het is net alsof iemand spanning op de zenuwen heeft gezet.

Dit klinkt wel een beetje als ischiaspijn, maar de verloskundige zei dat je ishias constant voelt. En niet alleen s’ochtends zoals bij mij. Zij dacht dat ik door mijn rug ben gegaan. (soort spierpijn, zeg maar) Ze zegt dat ik het even moet afwachten.



Nu ben ik benieuwd of jullie dit herkennen… en wat jullie denken wat het is. En wat moet ik doen. Afwachten, nog een keer vk bellen (ze hheft alleen het verhaal van de benen gehoord en niet van de pijnscheuten.) of bv naar de huisarts gaan. Wat zouden jullie doen???



Lang verhaal :oops: :oops: , maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen



Alvast bedankt, Yvonne

de scheuten naar je been zijn wel een typische bekkenklacht , bij is het soms zo erg dat ik er echt niet op kan staan :?

mischien toch eens even naar de fysio je bekken na laten kijken?

Ik vind dit ook aardig klinken als BI hoor. Ik zou even langs de ha gaan voor bevestiging en dan huppa zo snel mogelijk naar de fysio.

Klinkt idd als bekken , maar kan ook een deel banden zijn … hoever ben je zwanger ? ik zelf heb last van beide .



gr loes

Hay,



Ik ben nu 24+4

Maar als je last hebt van je banden voel je dat toch in je onderrug of bij je schaambeen??



Ik heb het echt rond mijn vagina en mijn stuitje.



Groetjes,

Yvonne

Ik voel PRECIES(!) het zelfde! Mijn vk vermoedt toch dat het van de bekken komt, moet overt 2 weken weer terug komen…

doet pijn he! :?

Ja behoorlijk, ik voel nu ook de hele dag door pijn in mijn billen, bij mijn stuitje. Net een soort spierpijn.



Ik word er zo onzeker van. Ik ken mijn eigen lichaam niet meer.

Ik weet niet waar het weg komt en of het erger zal worden of niet.



Ik hoop dat ze bij jou straks weten wat het is en er iets aan kunnen doen. Ik zal denk ook maar weer es de vk bellen…



Groetjes,

Yvonne

yep typische bekken instbiliteits klachten zou het maar even melden en een fysio zoeken.

Dit zijn je bekken. Hoeft niet gelijk BI te zijn , maar ik zou er wel even naar laten kijken.

Hej dames,



Bedankt voor de antwoorden. ben bij de vk geweest en werd doorgestuurd naar een fysio. heb net gebeld en kan vrijdag al heen.



Heeft fysio bij jullie geholpen??





Gr Yvonne