Pijn rond navel

Ik heb al een hele tijd steeds last van een pijnlijke navel en ook een beetje er om heen. Het is ook pijnlijk als er iets tegen aan komt of als ik met mijn buik ergens tegenaan sta, of met tillen. Zou ik hierover even contact op moeten nemen met de vk, of is het een kwaaltje wat ik niet ken?

ik heb het ook gehad met de vorige zwangerschap… duurde niet echt lang, het hielp om me goed warm aan te kleden rond mijn buik.



succes

Ik heb het ook… merkte vandaag dat mijn navel op ploppen staat, dus ik ga er eigenlijk maar van uit dat het daardoor komt :think:

Hij staat niet op ploppen volgens mij, maar het is ook rond mijn navel pijnlijk. Navel zelf het meest pijnlijk. Ik heb het eigenlijk al een hele tijd, maar het wordt steeds erger…

Ik had het ook, nu niet meer.

Navel is al geplopt hier :lol:

Mishcien van het oprekken?

Ik heb het ook. Vooral aan het eind van de ochtend of middag als ik een poos heb gestaan of gelopen. Het enige wat bij mij helpt, is zitten…

't Is hier ook al een paar week, maar volgens mij wordt het nu langzaam beter, gelukkig…



Groetjes,

Heleen

Ik heb dat ook regelmatig, het zal wel door de druk komen.

de ene keer is het er wel de andere keer is het weer ff over.

sommige dagen lijkt het wel of die uitscheurd, maar gelukkig gebeurd dat niet :lol:

jeps hier ook een heeeele gevoelige navel…