"pijn" onderbuik - schaambot (foto test op 12 feb)

Cin! :hug: :hug: :hug:

Hè…toch jammer… :hug:

Misschien is het wel slim om van de week ergens een echo oid te laten maken als je geen bloeding krijgt…

:hug:

Ik zou over een paar dagen (eind van de week ofzo) toch nog een test doen om te zien of het streepje niet duidelijker wordt.

Bij Pete heb ik een week na NOD ook krampen gehad (ik lag met opgetrokken benen op de bank) maar dan een avond en dat bleek ook niks ergs te zijn. Misschien een innesteling? Misschien bandenpijn? Misschien mijn darmen?

Mijn testen bleven de eerste week na NOD ook vreemd: negatief, terwijl ik een dag voor NOD een hele lichte positieve test had. Een week na NOD dus die avond met vreselijk krampen, maar daarna toch een duidelijke positieve gezien. Op de termijnecho bleek ik korter zwanger te zijn, volgens mij 5 dagen ofzo, maar was verder alles wel in orde.

knuffel meis :hug: :hug: :hug:

Heb de doktersassistente gebeld, maar moet nu maar afwachten tot over 3 weken ongeveer wanneer me volgende menstruatie zou zijn (of een eventuele eerdere bloeding).

Nu kan de VK niks betekenen gaf ze aan, en hun ook niet. Ze raadde me aan voorlopig eventjes niet te testen.

Maar dit was ik ook niet meer van plan :wink:

Dus het is nog steeds: of het was wel een vroege MK en daardoor nog de positieve testen, of de andere kant op! :wall:

Maar ik ga er van uit dat het de eerste optie is, maakt het wat makkelijker allemaal.

@Lily2006 wrote:

Hè…toch jammer… :hug:

Misschien is het wel slim om van de week ergens een echo oid te laten maken als je geen bloeding krijgt…

Dat vond de assistente dus een beetje “overbodig”, omdat ze nu toch waarschijnlijk niks zouden zien wat echt uitsluitsel zou kunnen geven.

Dus ik wacht vanaf nu gewoon af!

Zal snel voorbij gaan, 3 weken :shifty: :liar:

Waarom bieden ze je geen bloedtest aan.

Dan kunnen ze het HCG meten.

En van eventueel volgende week weer.

Dat doen ze hier niet, of ja bijna nooit (of er moet een medische voorgeschiedenis aan vast zitten)!

Hier is het standaard antwoord altijd: afwachten.

Zelfs een test daar wilden ze niet doen, omdat die misschien dan wel “vals” positief zou kunnen zijn.

pff dan moet je 3 lange weken wachten voor meer zekerheid… getver…

wat betreft de nicht van je vriend: daar zou ik ook zeker niet op reageren nee… zulke dingen zijn altijd zo “oneerlijk” vind ik :hug:

wat raar, dat je 3 weken moet afwachten… :think: hoop voor jou dat de weken voorbij vliegen! hopelijk kan je je zinnen een beetje verzetten :-*

Ik heb ook nogal een verleden met wat miskramen, dus snap soms ook wel dat ze niet altijd iedereen meteen bloed kunnen laten prikken met zoiets.

Maar van de andere kant: ik wil het gewoon graag weten!

Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik over 3 weken dus weer een bloeding ga krijgen als het niet eerder is.

En als ik me buik zo blijf voelen, dan de volgende week eentje van het kruidvat?

Ja denk het wel…

Zinnen verzetten? Ja dat zal goed lukken, met alles wat gaande is hier (zwager heeft kanker, ligt thuis nu, om te sterven eigenlijk).

:cry: een extra knuffel voor de heftige tijd die jullie dus doormaken! :hug: :hug:

Heftig allemaal hoor

Sterkte met alles!!

:-*

Als je echt die 3 weken niet kunt uitzitten kun je de vk ook gewoon bellen toch? Daar heeft een huisarts toch niets over te zeggen?

Wel vind ik het echt rot voor je want ik weet dat een 3e gewenst is bij jullie. En juist met jouw voorgeschiedenis blijven die eerste weken weer spannend.

Ik had net geslapen en moest direct aan je denken toen ik wakker werd.

Dikke knuffel!

geheel off topic maar manlief wil binnenkort bij jullie in de buurt kijken voor een fiets misschien dat we dan kunnen afspreken?

3 weken! Nou, dat zou ik echt niet op kunnen brengen :frowning:

Wat vervelend zeg, en in de tussentijd zit je maar in onzekerheid :hug:

Nou voel me compleet niet meer zwanger hoor, ondanks alle stress nu.

Maar me kwaaltjes zijn allemaal verdwenen…

Dus zal toch wel een vroege MK zijn geweest, alleen me lijf moest het nog eventjes ontdekken denk ik!

:hug: :hug: :hug: