Pijn in onderbuik + beetje bloedverlies

Al een tijdje heb ik last van mijn onderbuik; erge steken. Niet de hele tijd maar wel vaak. Zo’n zeurende pijn. Nou heb ik deze week daar alweer last van en af en toe komt er een beetje bloed bij.

Nou hoop ik dat een van jullie misschien weten wat het zou kunnen zijn; het kan geen menstruatie zijn want die komt pas over 2 weken (dit was mijn ‘Klus’ week zeg maar)

Misschien dat het een blaasontsteking is, maar deze had ik een tijdje geleden en toen had ik iets andere klachten. Heeft iemand ook deze klachten?

Komt me heel bekend voor ik heb er op dit moment ook last van, ik word zo terug gebeld door de HA

Laat me ajb even weten wat hij/zij zei…

Doe ik, :mrgreen:

Mijn HA heeft terug gebeld, hij vindt het erg vreemd maar kan aan de cyclus liggen dat het beetje in de war is.

Bij mij moet het bloeden woensag echt helemaal gestop zijn zo niet mag ik naar de gynaecoloog. Ik zou als ik jou was ff de HA bellen

Ik moet zo idd…zal zo zeggen wat zij zei

humm

ik heb toevallig ook dit probleem …

staat bij de mamavraagjes … maar ik weet ook niet waar het aan lag, ik moet nog 15 dagen tot mijn menstruatie en het is op dit moment aleen nog bruinig …

Net terug van de HA…ze deed een heel vervelend onderzoek. Baarmoederhals voelen en eierstokken, maar die voelde normaal aan.

Er zat wel een beetje bloed in mijn urine; dus die stuurt ze op.

Verder bleek ik weer een blaasontsteking te hebben :cry:

Ze vertelde mij dat dit waarschijnlijk te maken heeft met mijn eisprong; omdat ik de vorige keer ook rond die tijd bij haar kwam.

Vandaar de steken en het beetje bloedverlies.

Ze zei nog van als je die hevige pijn voelt dan weet je eigenlijk dat je nu gemeenschap moet hebben :eh: als of je daar dan zin in hebt.

Maar ja heb nu een blaasontstekings kuur…dus zal wel weer beter gaan… :sick:

:-* :hug: