pijn in mijn onderbuik

Hoi ,
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger(voor het eerst), en nu heb ik wat tegels lopen sjouwen. Gelijk daarna kreeg ik last van mijn onderbuik, en nu ben ik een beetje in paniek! Kan iemand mij hierin gerust stellen, want ik weet niet of ik voor zoiets de dokter kan bellen!
Groetjes Zaza

Je kan altijd je dokter bellen als jij in paniek bent!!

Maar, pijn in je onderbuik na tillen is normaal, maar als het langer blijft aanhouden, dan zou ik echt even bellen. En al is het voor jouw gevoel nu al nodig, moet je nu bellen.

En laat het een lesje voor je zijn, Geen zware dingen tillen :wink: :wink:

Zaza, zware dingen tillen kan geen mk veroorzaken, heb ik vaak gelezen.
Wel is het slecht voor je rug en wordt het natuurlijk afgeraden als je zwanger bent.

Heb jij geen last van bandenpijn? Trekt de pijn naar je liezen? Dan kan het goed bandenpijn zijn. Ik schrok daar ook erg van in het begin, maar nu ben ik eraan gewend. Je krijgt het als je je teveel inspant, of net iets te lang loopt, moet niezen, enz enz.

Als je echt ongerust bent kun je gewoon de ha bellen hoor!

Sterkte, Jewel

thankzz… ben al een beetje gerust gesteld.
Pijn trekt inderdaad naar mijn liezen toe, het is alleen maar aan een kant, kan dat ook bandenpijn zijn dan? En kan dat al wel zo snel in de zwangerschap?
Het probleem was trouwens dat mijn schoonvader hier was en dat ik hem niet alleen wilde laten sjouwen, hij weet nog van niks nl. Heb ook al op m’n kop gekregen van mijn man… tja wat wil je he?

Groetjes Zaza