Pijn in lies en pijn in bil

Ik heb sinds vandaag pijn in mijn rechter lies en rechter bil. Af en toe flinke steek in mijn bil. EN eigenlijk constante pijn in lies.



Iemand een idee wat het kan zijn?

bi? of zenuw die klem zit?



Vragen aan vk zou ik zeggen als je hier geen antwoorden kan vinden.



Sterkte Kaa. Is niet fijn! :-*

Wacht nog ff af of het weg trekt en anders gewoon ff je vk bellen. :-*

Ik had vorig weekend een soort spierpijn in mijn bil en ook in mijn lies. Mijn bil is overgegaan, mijn lies niet. Ik had al fysio voor mijn stuitje en de fysiotherapeut zei dat het mijn bekken zijn en dus een lichte bekkeninstabiliteit. Doet het bij jou ook zeer als je opstaat uit een stoel? Elke stap die ik zet voel ik en mijn been optillen gaat ook niet zo lekker meer.

Maar ik weet niet of je daar ook last van kunt hebben als je korter zwanger bent. (ik ben 32 wk) Misschien heb je alleen wat verrekt en is het over een paar dagen over. Dat hoop ik voor je.

in mijn bil is het aardig weg, in mijn lies alleen als ik opsta en loop. Moet maandag naar mijn gyn , ben alleen bang dat ik een zeur ben als ik het vraag

nou zit de pijn iets boven mijn lies, Als je er op drukt doet het vooral pijn.

Karin: je moet niet bang zijn dat je zeurt, gewoon vragen hoor :naughty:

Alles wat je niet kent of zeker weet moet je vragen, daar zijn ze voor!

ff toch je gyn of vk proberen kaa dikke knuff wijffie :-*

of ff hap bellen

klinkt als bekkenpijn inderdaad.

niet overbelasten, veel rust nemen (trekt de pijn weg als je in een bepaalde houding ligt of zit? zo ja: zoek dan tussen je beweegmomenten deze houding op. Ookal is het maar 5 minuutjes elke keer tussendoor, doen!



en voel je geen zeur hoor, als je dit vraagt aan je gyn!

alle pijn gewoon serieus nemen, want als het inderdaad je bekken is en je negeert het, dan kun je er nog lang last van hebben!

(ik loop bijvoorbeeld nu nog bij mensendieck vanwege die klachten, ik kon eind november nog geen 5 meter meer lopen!)

dat had ik ook bij dave…nu mag ik gelijk de fysio bellen als ik het weer voel…je hebt er geen verwijzing meer voor nodig…



( wel een fysio zoeken die zwangeren doet)



ik heb er heel veel last van gehad omdat mijn vorige vk het onzin vond en het er bij hoorde…hierdoor heb ik bijna een jaar na de bevalling fyios en krachttraining gehad…en nog is het niet helemaal weg…

dus zodra het hier erger wordt ga ik naar de fysio

Herkenbaar, voor dezelfde klachten heb ik mijn HA gebeld die zei meteen dat ik de fysiotherapeut kon bellen voor een afspraak. Afgelopen maandag geweest; heeft inderdaad vaak met je bekken te maken. Sta/loop je veel? Ik wel (werk in kledingwinkel) had er volgens de therapeut ook mee te maken in mijn geval. Ik had het al eens aangekaart bij mijn VK maar die winpelt alles weg met ‘hoort erbij’ ik zou bij dit soort klachten (als je een soortgelijke VK hebt) gewoon gelijk naar de HA gaan.



Succes!

Ik werk bij een nso dus veel lopen en staan, heb nu gelukkig vakantie en eigenlijk geen last.

hou het wel in de gaten