pijn in buik na keizersnede

Ik heb na keizersnede eigenlijk nergens last van gehad herstel ging heel goed alleen heb ik sinds gister pijn in mijn buik soort spierpijn gevoel.

Wel moest ik vrij snel de zorg van Ivan doen (qua tillen ed) kan het daarmee te maken hebben?

Ik zou me idd zo voor kunnen stellen dat het met o.a. het tillen van I. te maken kan hebben… Ze zeggen niet voor niets dat je de eerste 6 weken niet zwaar mag tillen (en dan wordt er alleen nog maar gesproken over vuilniszakken en boodschappen… je knul zal een stuk zwaarder zijn :wink: )

Ja ik weet dat ik de eerste 6 weken niet mocht tillen maar soms kan het gewoon niet anders.

En ja hij is wel zwaarder dan een vuilniszak :mrgreen:

Moet zeggen dat ik door dat ik nauwelijks pijn voelde heel snel dingen ben gaan doen.

Ivan was namelijk op bezoek in het ziekenhuis (de dag voordat ik naar huis moch)t en toen rende hij de lift in toen heb ik hem al getild :wall: de verpleegster had nog naar de wond gekeken maar ik kreeg flink op mijn donder

Misschien een beetje rustig aan doen

Karin, ik zou idd even wat rustig aan doen :thumbup: Van buiten kan het er heel mooi uitzien, maar wat ICL ook al zegt die 6 weken staan niet voor niks :hug: Ik heb destijds de mazzel gehad dat Tim een maand thuis was, dus ik hoefde ook echt Valentijn niet te tillen, alleen Joon. Maar ja, soms kun je idd niet anders :? Maar je zult er gewoon even wat meer bij stil moeten staan, waar je normaal automatisch Ivan optilt moet je nu even goed nadenken of het echt niet anders kan :-* Sterkte en geniet verder :-* :-*

@Karin1981 wrote:

Misschien een beetje rustig aan doen

Lijkt me een wijs besluit :wink:

Maar idd, ze zeggen het niet voor niks, het is toch een flinke buikwond, nadat je spieren e.d. eerst 9 maanden uitgerekt zijn. Als je aan je enkel/knie ofzo geopereerd wordt ga je ook 6 weken in het gips zodat je het niet kan belasten. Is een beetje lastig om je buik in te gipsen, maar het idee blijft natuurlijk hetzelfde :wink: