Pijn in borst (het is weer terug.....HELP!!!! :-(...... )

Hoi,



Ik heb sinds vanochtend pijn in mijn linkerborst, het voelt net als een blauwe plek, maar ik voel geen harde plek eronder, sterker nog de borst lijkt wel leeg :think: wat zou dat kunnen betekenen??

Spruw misschien? :think:

@Vlinder83 wrote:

Spruw misschien? :think:




Zou het niet weten, ik heb in zijn mondje niks wits gezien nog :think: :think:



Niemand anders nog een idee??

misschien toch iets verstopt aan die kant.

Ik zou proberen aan te leggen met zijn kinnetje die kant op laten wijzen zodat die goed leeg word gedronken.

Dus als het de buitenkant is aanleggen in de rugbyhouding of als het de binnenkant is de madonnahouding.



Ik hoop voor je dat de pijn sle over is.

Idd zoals Jacqeline zegt… opletten dat er geen BO aan komt…

Begon bij mij ook als een beurs gevoel…

Dus goed leeg laten drinken op die plek en plek masseren onder een warme douche… sproeier lekker op die plek…

Thnxx dames, heb Finnley al ondersteboven over mijn schouder gehangen 8) en de pijn is weg :wink: :thumbup:

Fijn Juul… :thumbup:

Gelukkig!

Sinds gisteravond weer steken in linkerborst en sinds vanmorgen pijnlijke harde plekken aa de bovenkant, heb Finnley al andersom laten drinken, maar dat gaat ook niet echt makkelijk zo, tis echt op de bovenkant van mijn borst (meer in mijn decolletè om het zo maar te noemen) en das lastig om hem anders neer te leggen, en als ie daar drinkt ga ik door de grond van de pijn (ook last van kloven helaas :roll: )



Wat nu???

als je kloven hebt, leg je niet goed aan… dus daar eerst op gaan letten, als je baby optimaal aan de borst ligt kan hij ook optimaal de borst leegdrinken… waardoor je dus ook weer een borstontsteking kan voorkomen… dus even aanleggen weer goed aanpakken en dan ondersteboven voor mijn part op bed gaan liggen zodat Finnley met zijn kinnetje richting de pijnlijke plek drinkt… verder, lekker warm douchen en sproeier op de plek houden en zelf de plek voorzichtig masseren…