pijn in benen (geen groeipijn)

Anna Sofie mag heeeeel misschien binnenkort afzwemmen, maar het schiet dus niet erg op nog.

Ik sprak de zwemjuf en die vertelde me dat a.s haar hakken niet tegen haar billen kan doen en dat moet bij de rugslag. Ze vertelde ook dat ze er zo bij kreunde etc.

Ik heb het Anna Sofie zelf eens gevraagd, en ze geeft dus aan dat die handeling pijn doet, door haar hele benen heen.

Nu kan zij niet op papa’s nek zitten, want dan kan ze daarna niet meer lopen, ze heeft dan echt pijn, en als we in de stad zijn hoeven we geen grote wandelingen te maken want dat doet zeer.

Ze loopt een beetje met haar voeten naar binnen en struikelt nog wel eens over haar eigen voeten.

Dit alles combineer ik nu pas, plus dat ze op het cb altijd al commentaar op haar dubbele bilplooi hadden. Ze heeft een heupecho gehad en die was toch goed, toen.

Zou het nou toch iets raars zijn :think:

Denk dat ik de huisarts eens ga bezoeken met haar, misschien kan ze iets van fysio krijgen. Of ben ik nou ineens heel bezorgd en zo?

ik zou het toch eens vargen bij de ha

kan zijn dat haar beenspieren even iets minder snel groeien dan haar botten

is maar een mogelijkheid hoor

miscshien zijn er oefeningen die ze kan doen om de pijn minder te laten zijn bij die beweging

Ik zou het ook navragen als ik zoiets hoorde. Je kunt ook vragen of ze na de vakantie bij de schoolarts (groep 2 toch?) snel aan de beurt is. Maar als je niet zo lang wilt wachten kan een bezoekje aan de HA geen kwaad.

@Biebels wrote:

Ik zou het ook navragen als ik zoiets hoorde. Je kunt ook vragen of ze na de vakantie bij de schoolarts (groep 2 toch?) snel aan de beurt is. Maar als je niet zo lang wilt wachten kan een bezoekje aan de HA geen kwaad.

Dat kan inderdaad wel wachten tot de schoolarts.

Maar ik vind het wel zielig want ze wil zo graag dansen en ballet etc. maar ik zie al dat dat niks wordt bij haar.

Misschien is dat juist goed voor de soepelheid (is dat een woord? :think: ). Met dansen worden de spieren langer, misschien heeft ze daar juist baat bij!

wachten tot de schoolarts?? echt niet… k zou naar de dokter gaan!!

tis een kleine moeite, misschien is het met iets simpels al opgelost… waardoor ze misschien wel snel op ballet en al de andere dingen kan!!