pijn in been..ader afgekneld of zo?

zoals de titel al zegt heb ik sinds een aantal uur een zeer been met name de zijkant (buitenkant) van mijn bovenbeen…komt dit doordat de baby iets afkneld of zo of zal het niets met de zwangerschap te maken hebben? :think: het voeld echt verrot kan ik zeggen en het gaat steeds meer pijn doen. :thumbdown:

Ik heb een ontzettende pijn in mijn lies gehad, dit bleek te komen omdat de beeb zijn koppie had gedraait en een zenuw bekleemde :frowning:

Deed echt mega pijn en had het idee dat ik een liesbreuk had oid.

Helaas was de enige remedi bevallen… en dat duurde nog even.

Dus zou idd kunnen dat er iets afgekneld zit, misschien even contact op nemen met de vk? die weten vast wel antwoord op je vraag :slight_smile:

heb dat ook aleen is het bij mij ook nog eens in mijn bil /rug.

ik heb een vorm van ischias. Een zenuew die vastklemt …

ga even langs je huisarts! die kan je vast verder helpen!

Het klinkt mij als ischias, maar het zou ook iets anders kunnen zijn natuurlijk. Heb het zelf bij Jayden gehad, de pijn straalde uit van de rechterkant van m’n bekken naar m’n bovenbeen en was zelfs tot in m’n voet te voelen…een stekende/zeurende pijn is het, die bij mij in geen enkele houding helemaal weg was, altijd aanwezig dus. En dat voelt, net zoals je zelf al zegt, verrot :wink:

Sterkte, en bij twijfel gewoon je ha-praktijk even bellen :hug:

Hoe is het nu :-* :slight_smile:

na een nachtje goed slapen was het weer helemaal over…er zal dan toch wel wat bekneld hebben gezeten neem ik aan :wink:

och dat heb ik bij cj ook gehad in de zwangerschap. Ik kon zo spontaan door mijn rechterbeen heen zakken omdat zij op een zenuw of ader achtig iets lag…en pijn!!!

@dragon wrote:

Ik heb een ontzettende pijn in mijn lies gehad, dit bleek te komen omdat de beeb zijn koppie had gedraait en een zenuw bekleemde :frowning:

Deed echt mega pijn en had het idee dat ik een liesbreuk had oid.

Helaas was de enige remedi bevallen… en dat duurde nog even.

Dus zou idd kunnen dat er iets afgekneld zit, misschien even contact op nemen met de vk? die weten vast wel antwoord op je vraag :slight_smile:

Ja bij mij is het dus wel liesbreuk, morgen operatie :frowning: