Hoi mensen :vlinder:
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik ben al een tijdje gestopt met de prikpil en mijn vriend en ik zijn bezig met een kindje (heb maar een half jaartje de prikpil gehad) :-*
Ik heb 2 weken geleden onwijze krampen gehad in mijn buik (2 weken na me ongi.) en een week lang dikke opgezette pijnlijke tepels.
Ik heb de dokter gevraagt of het eisprong-pijn kan zijn maar die zei dat dat niet zo voelde.
Nou heb ik na die week nog licht gevoelige tepels, ze doen geen pijn meer ofzow maar als ik er per ongeluk tegen aan stoot is het wel gevoelig (terwijl ze eerst bijna “gevoelloos” :? waren zeg maar) Maar nu doet mijn linkerborst wel pijn als ik er aan zit of stoot of op lig (met slapen) en er zit een harde plek in zeg maar (is geen borstkanker heb ik al laten na kijken) het is ook geen bobbeltje, maar meer een schijfje
Kan iemand mij vertellen of ik misschien innestelings pijn heb gehad.
Ik dacht eerst van niet tot ik hoorde dat omdat me menstruatie wat later was me eisprong ook anders kon zijn. :eh:
Hoop echt dat iemand mij kan helpen/gerustellend (voor zo ver mogelijk)
Ik moet dit weekend menstrueren, maar kan haast niet wachten,
Vandaar deze forum.
Groetjes 8)
hoi
ik heb dat ook wel gehad
maar bij mij waren het opgezette melkklieren en spierpijn ja hoe t kan kan t maar ik hade spierpijn in mijn borsten!!
maar ik hoop voor jou dat het tekens zijn dat je zwanger bent!!
succes hoop dat je van t weekend een positive test in jehanden mag houden
gr loessie