pijn door doorkomen kies, oortje of verkouden???

Hallo allemaal,



Mijn dochtertje is net 4 jaar geworden. Nu klaagt ze sinds vanmiddag over pijn in haar mond (waar een kies zou kunnen komen) en nu begin ze over pijn in haar oor. Ik heb haar nu net een sinaspril gegeven, want ze gilde het uit van de pijn.



Komen er rond deze leeftijd kiezen door (4-jarige leeftijd)? Weet iemand dat? Want ze wees in eerste instantie naar haar mond (pas 2 uur later naar haar oor).



Als het morgenochtend niet over is, dan bel ik wel even met de huisarts.



Veel groetjes

Yvonne

Tja, Anne was redelijk vroeg met haar net 5 jaar toen de eerste grote mensen kiezen aankwamen. Ze krijgen vlak voor het wisselen nog 4 nieuwe blijvende kiezen…MAAR ze is nog zo jong, het kan wel, maar ik denk toch eerder aan keelpijn/oorpijn, zulk soort dingen. Even aanzien zou ik doen en dan kom je er vast wel achter.



Veel beterschap in elk geval :hug:

Het zou mijn verhaal kunnen zijn :o



We zijn al de hele dag vanuit school in de weer met D. vanwege pijn achterin haar mond (idd de plaats waar er nog een kies zou kunnen komen > Beneden heeft ze ze beide al en boven nog niet) en nu net klaagde ze ineens over pijn aan haar oor.

Ondanks ze geen koorts heeft toch maar pijnstiller gegeven en nu is ze wel in slaap aan het vallen, maar we zijn zeer benieuwd hoe de rest van de nacht gaat verlopen.



Hier denken we nu toch aan een oorontsteking, dus nog even de nacht afwachten en dan morgen evt. naar de huisarts.



Nog een toevoeging: Ze is ook al ruim een week goed verkouden.

Hallo,



Bedankt voor de antwoorden.



Gisteren heeft ze er niet meer over geklaagd, dus ik denk dat het met de verkoudheid te maken heeft. Gelukkig, want het is niet leuk!



@ Sneeze. Beterschap! Hopelijk heeft het bij jou dochtertje ook te maken met de verkoudheid en heeft ze geen oorontsteking.



Groetjes

Yvonne