Pijn aan stuitje

Roy heeft eergister pijn gekregen aan zijn stuitje,

eerst was het ‘aanwezig’, maar niet echt wat je zegt ‘Au’, gister avond werd het erger, en nu kan hij amper staan/liggen/lopen…



Iemand ervaring mee?

Is hij gevallen ofzo?

Want dan kan het stuitje gebroken zijn en dat doet erg zeer

Ik zou toch maar even met de hap bellen, ben als kind tijdens een opvoering van Peter en de wolf op een klomp gevallen met mijn stuitje en heb daar heel erg last van gehad…

ik heb ooit mijn stuitje gebroken gehad en dat deed heel veel pijn. vooral zitten op een harde ondergrond. na de bevalling speelde het weer op. in het ziekenhuis kunnen ze er niets mee hoor. bij mij is het gebeurd na een harde val van mijn paard, ik had toen ook mijn arm gebroken, mijn stuitje daar hebben ze geen foto van genomen, ze konden er toch niets mee.

ben ook een keer op mijn stuitje gevallen op een opstaande baksteen…



sindsdien staat hij naar binnen gebogen… konden ze niets aan doen.



krijg er altijd last van als ik lang zit :roll:



met de bevallingen ook last van gehad :shifty:







moest toen het net gebeurd was op zo’n aambeienkussen zitten :lol:

HAP heb ik gebeld, en hij krijgt zware pijnstillers nu, maar het ligt bij de verkeerde apotheek, waar ik momenteel niet heen kan… :think:

Nu iemand anders proberen te bellen die niet opneemt… :wall:

Ben inmiddels wel heen geweest, heb Riley bij Roy gelaten, hij was erg lief :inlove:



Hij heeft pijstillers gehad, ik weet zo 123 de naam niet meer, maar hij komt voor in de reclame van ‘Nederland word steeds slimmer’, in die olliebollenkraam.



Het werkt niet meteen, hij heeft nog wel last, maar het is nu minder en niet constante pijn, waardoor hij echt tranen in zijn ogen kreeg.



Hij kon Riley niet meer tillen, hij kon hem niet oppakken of neerleggen, hij kon niet bukken of zitten, en ik weet hoe het voelt, ik heb mijn stuitje gekneusd gehad jaartje terug, maar ja… hij was zo aan het zuchten en steunen… dus heb de HAP laten bellen, gelukkig heeft hij dit gedaan…



Overigens mutsie, nee hij is niet gevallen, er was eigenlijk helemaal niets, dat is juist het vreemde ervan, hij kreeg het met wakker worden.

diclofenac. Hopelijk heeft hij er snel baat bij. Je kan hem laten zitten op en zwembandje, dan zal hij gemakkelijker weer overeind komen en minder pijn hebben.

@Sooki wrote:

diclofenac. Hopelijk heeft hij er snel baat bij. Je kan hem laten zitten op en zwembandje, dan zal hij gemakkelijker weer overeind komen en minder pijn hebben.


Gewoon zo een zwembandje van Riley?

@Sweet-Love wrote:

@Sooki wrote:
diclofenac. Hopelijk heeft hij er snel baat bij. Je kan hem laten zitten op en zwembandje, dan zal hij gemakkelijker weer overeind komen en minder pijn hebben.


Gewoon zo een zwembandje van Riley?




ik gebruikte wel zo’n oude zwemring van l.yann :slight_smile:



werkte ideaal…

nu nog wel last van als ik te veel in de zelfde houding zit…