Pijn aan de piemel

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje mijn zoontje geeft nu sinds een paar dagen zoals hij zelf zegt pijn in zijn piemel. Hij wijst echt de voorkant aan de bij de voorhuid.

Mijn man gaat morgen ochtend even langs de huisarts maar ik vroeg me af of er dames zijn die ervaring met die dingen hebben.

Ik vind het zo moeilijk omdat hij een jongen is en ik echt geen kaas van die dingen heb gegeten. Thuis met 3 meiden geweest haha

Ik hoor het graag

Groetjes

Ziet het rood?

Doet het pijn bij het plassen?

Kun je dat duidelijker krijgen van hem?

Het kan natturlijk meerdere dingen betekenen. Blaasontsteking, misschien het hard worden (dit kan ook vreemd voelen), of vernauwing ofzo…

Stan heeft fimosis, vernauwde voorhuid.

Klaagde ook heel erg over pijn.

Bij hem kwam ik erachter toen hij dus klaagde en als hij plast werd zijn piemel een soort ballonnetje. Nu hebben we creme gekregen om alles wat wijder te maken en anders wordt het opereren. Het is nu wel wat beter, maar de kans zit erin dat het na het stoppen met creme smeren weer nauwer wordt. We zullen zien.

J. heeft er ook wel eens over geklaagd, de pijn was na twee dagen vanzelf weer over. Op dag twee werd zijn piemel ook wat blauw, dus waarschijnlijk iets te wild gestoeid oid. :slight_smile:

Hoe ging het?

Vanmorgen na de HA geweest en idd vernauwing geeft hij aan…Ook Veron heeft nu creme gekregen maar de HA geeft wel aan dat hij denkt dat het hiermee niet op te lossen is omdat het zo ontzettend nauw is :? Moet over een week of 2 nog weer terug komen en dan evt verwijzing naar de chirurg.

Moest ook wel lachen nog ik vertel altyd NIEMAND mag aan je piemel zitten… ja nu bij de dokter huilen want mag niet aan zijn piemel zitten hihi leg dat maar eens uit mama :mrgreen:

@NoortjeP wrote:

Het kan natturlijk meerdere dingen betekenen. Blaasontsteking, misschien het hard worden (dit kan ook vreemd voelen), of vernauwing ofzo…

Stan heeft fimosis, vernauwde voorhuid.

Klaagde ook heel erg over pijn.

Bij hem kwam ik erachter toen hij dus klaagde en als hij plast werd zijn piemel een soort ballonnetje. Nu hebben we creme gekregen om alles wat wijder te maken en anders wordt het opereren. Het is nu wel wat beter, maar de kans zit erin dat het na het stoppen met creme smeren weer nauwer wordt. We zullen zien.

Hoelang mocht jij met die creme smeren dokter zei hier max 2 weken

Wij zijn bij de uroloog geweest en moeten bijna 6 weken smeren. Tot de volgende afspraak… Wij hebben dermovate creme gekregen “Clovate“ of zoiets.

Wij zeggen dat ook altijd, maar we zeggen ook wel dat de dokter ook mag kijken als mama of papa er bij is.

Wij hadden ook creme gekregen voor Levi. Deze moesten wij eigenlijk een maand smeren, zodat de voorhuid niet meer zo nauw was.

Nou heeft geweldig geholpen :thumbup:

Onze huisarts zegt juist dat Levi te jong zou zijn voor een chirurg! :think:

Wat raar he, die verschillende meningen!

Neem aan dat je met chirurg besnijden bedoelt? Hoezo te jong dan Cin? Jayden was 2 toen hij werd besneden…

dat vind mijn huisarts :wink: Waarom weet ik niet, maar zij staat er niet achter?

Veron word maandag nu besneden. We waren bij de chirurg geweest en die keek zei meteen dat zalf bij hem geen zin heeft. Dat het echt veel te nauw is. Ik ben er echt zenuwachtig voor…maar dan is het probleem erna verholpen.

Dat 2 te jong is vind ik onzin als ze er last van hebben of zo kan het toch gewoon. Bij bepaalde geloven doen ze het al als baby. Dus op dat punt zou ik me niet zo laten wegsturen hoor.

Spannend Dyfaine! Het zal eerst nog even pijnlijk zijn, maar daarna kan je zoontje weer pijnloos plassen!

hoe is het gegaan?

op zich alles goed gegaan…alleen wel veel pijn. Normaal is hijmheel hard voor zichzelf maar vind dat nu wat tegen vallen. Maar elke dag wat verbetering,

fijn dat alles goed gegaan is. kan me voorstellen dat het erg zeer doet.

Sebastian is voor 4 weken geleden geopereerd aan zijn hypospadie (afwijking aan de plasbuis) en ik kan nu merken dat het niet meer gevoelig is (hij is nu ook besneden, voorhuid hebben ze gebruikt voor de reconstructie)

een hele dikke :hug:

@mama_desiree wrote:

fijn dat alles goed gegaan is. kan me voorstellen dat het erg zeer doet.

Sebastian is voor 4 weken geleden geopereerd aan zijn hypospadie (afwijking aan de plasbuis) en ik kan nu merken dat het niet meer gevoelig is (hij is nu ook besneden, voorhuid hebben ze gebruikt voor de reconstructie)

een hele dikke :hug:

Jeetje dat is ook heftig zeg! Beterschap ook voor jullie een dikke knuffel