Ben ik nu de enige die de vernieuwde versie van Pieter Post niks aan vind :think:
Vind die oude versie toch veel beter eigenlijk.
Die series moeten ze laten zoals het is
Idd, al vind ik bobo ook lekker onverantwoordelijk…
Ja die ook idd
Ik vond het in het begin ook niks, maar nu wel (Pieter post)
Maar steven vind de nieuwe Pieter Post wel geweldig, laatst vond ik nog een oude videoband met oude Pieter Post afleveringen, Steven vond het helemaal niks, en eerlijk gezegd vond ik er ook niet veel meer aan. En de nieuwe een stuk beter. :roll:
Eline vind de nieuwe Pieter Post geweldig
Heb de nieuwe pieter Post nog niet gezien. Welk net komt die dan?
nick jr
Die staat hier regelmatig op, maar dan nog niet gezien hihi…
Volgens mij keek ik Pieter Post (de oude versie) ook al toen ik nog een klein meisje was, dus vernieuwing kan nooit kwaad
Noelle zei vanmorgen, he die is nieuw… Maar dat is dus ook echt zo zie ik… Haha!
Zo waren wij jaren fan van de oude Pinqu. Maar daar zie ik tegenwoordig ook nieuwe van voorbij komen. Vond de oude veel meer cool.
De nieuw Pieter Post is inmiddels ook al een jaar of 8 oud volgens mij. Ik vind hem wel leuk, hij is ook ouder geworden en getrouwd met kind. Onze jongens vinden het helemaal geweldig
Heeft Pieter Post een kind? En een vrouw? Sjee, das heel anders dan zn rode wagen met Moes! Ik keek het ook altijd vroeger :mrgreen:
@angelbaby wrote:
De nieuw Pieter Post is inmiddels ook al een jaar of 8 oud volgens mij. Ik vind hem wel leuk, hij is ook ouder geworden en getrouwd met kind. Onze jongens vinden het helemaal geweldig![]()
Ow is dat de nieuwe Pieter Post?