piercing en bevallen

ik heb een verticale clithood piercing en nu ik zwanger ben hoor ik verschillende verhalen daarover.

Ik wil de piercing er niet uithalen tijdens de bevalling omdat ik het daarna er nooit meer inkrijg en ik vind dat zonde als mijn gaatje dicht groeit.



Nu zat ik er over te denken om zo een plastice erin toen of wat voor spul het ook is. Dan zit er in ieder geval geen sieraad in wat kan geleiden met stroom want dat is volgens mij de voornaamste reden waarom de piercing uit moet.



Zijn er hier dames die er ervaring mee hebben?

Ik niet, maar ik neem aan dat een vk of gyn je daar wel antwoord op kan geven…



Succes er iig mee!!

ten eerste auwa :shock: :?

maar om antwoord op je vraag te geven , denk dat ie er ook uit moet ivm hygienische redenen , je blijft nogal nabloeden na een bevalling en das natuurlijk een geweldige plek om heerlijk te gaan smetten en broeien :sick:

hahaha het doet geen pijn hoor alleen het zetten was 2 sec dat je pijn voelde verders niet.

Maar als je ongesteld bent dan verlies je toch ook bloed ik spoel altijd 2x keer op een dag. In princiepe blijft het ook schoon omdat het zit nog boven je urinebuis…

Ik heb er ook 1 en met de bevalling van Sam heb ik deze gewoon in gelaten. Ik kreeg hem namelijk niet uit :oops: :lol:

En heb dat toen gewoon aangegeven en niemand verder echt moeilijk over gedaan!

Nu moet hij er eigenlijk uit, niet dat het van de VK moet, heb het nog niet eens aangegeven, maar ik heb er teveel last van en hij lijkt ook uit te groeien (en ja, dat doet wel auw :shifty: ) maar goed, ik krijg dat kreng niet meer uit he! En vriend lukt het ook niet! We hebben dr al met een tangetje bij gezeten maar ik durf niet. Dat hij het doet. Straks schuurt mn ding uit! :shock: :oops: Dussuh, voor nu blijft hij mooi zitten :mrgreen:

Vlinder: Ik zou het bij je VK en/of GYN wel melden dat je er eentje hebt.

Mocht je in het ziekenhuis bevallen dat hangt het soms ook heel erg af van je GYN wat die wil.

Ik heb meegemaakt dat er artsen waren waarbij het er echt uit moest, maar ook artsen die zeiden dat ze het geen probleem vonden.



Echter zou ik hem inderdaad wel vervangen voor een kunstof exemplaar.

Dit ivm evt geleidingen mocht je in het ziekenhuis komen, b.v met een keizesnede moet een ijzer exemplaar er wel uit.

Waarom moet met een keizersnede de piercing eruit??? Hij zit toch niet echt in de weg :roll: :wink: .



In principe moet je natuurlijk al je sieraden af doen tijdens een operatie, maar ik ben ook al een paar keer geopereerd terwijl mn navelpiercing er gewoon in mocht blijven.



Ik heb in mn navel inmiddels wel een kunststof, maar die rekt natuurlijk ook uit tijdens de zwangerschap. Een clitpiercing niet natuurlijk. Zou het gewoon eens navragen bij je gyn/vk.

ik heb er ook 1, en met 3 bevallingen heb ik hem nog nooit uitgehad!



zelf niet toen bij de 1ste bevalling een vaccum en een tang bij kwam kijken :wink:



het grappige wel was, toen de gyn vroeg van doet dat niet pijn (tijdens een vlinke wee) zei ik tegen hem, weet je wat pas pijn doet!!! bevallen hahahahahahaha

Anne wat vervelend zeg dat ie nu gaat uitgroeien :? … ik wist niet dat dat op die plek kon.



Kimmetje dat die gyn dat vraag idd tijdens de bevalling hahaha :lol:



Ik weet nu dus dat je gewoon de piercing in kan houden ik dan wel even een kunststofpiercing

erin doen.



Bedankt voor de reacties!