Piemeltje...

Sinds een paar weken vind Tijn zijn piemeltje heel interessant en ik merk dat ie smorgens als ie bij ons ligt, ook van die bewegingen maakt(zijn kontje steeds omhoog en omlaag), en met zijn handje dan (weliswaar op de luier) tegen zijn piemeltje duwt. En dan lacht ie honderduit…:lol:



Ik denk dat het heel normaal is dat dat een keer komt, hebben jullie jongens (of meiden) dit ook al??

Heb nog eens gezocht op het WWW en kwam dit tegen, dus het is verder helemaal niet vroeg ofzo…



Kinderlijke seksualiteit is niet te vergelijken met volwassen seksualiteit. Kinderen zijn niet bewust bezig dit te ontwikkelen, maar ze ontdekken dingen al spelend en stellen veel vragen uit nieuwsgierigheid. Net zoals baby’s op een gegeven moment hun voeten ontdekken, ontdekken wat oudere kinderen hun geslachtsdelen. En net zoals een baby kan ontdekken dat de duim lekker is om op te sabbelen, kan een peuter ontdekken dat het fijn voelt om aan zijn piemeltje te zitten. En net zoals een peuter graag wil weten wat een beestje is wat hij/zij ziet willen kinderen van deze leeftijd ook weten wat papa nou toch heeft en waarom mama en het kind dit niet hebben.

Hahaha, nou Kian vind zijn piemel al tijden interessant en als hij in zijn blootje ligt zit hij er ook graag aan hoor. Hij heeft het eigenlijk nooit gedaan als hij zijn luier aan had.



Wel wordt hij wel eens wakker met een ODOL. Ik wist ook niet dat dit soort dingen al zo vroeg begint bij die mannen…



Overigens had hij het laatst met zijn vader over het feit dat zij plassen uit hun piemeltje en toen zei hij dat mama uit haar billen plaste :mrgreen:

Hihi, Kes is er nog helemaal niet mee bezig maar zegt net wel wat grappigs Anne-Marie:



Hij ziet jouw avatar en zegt “heeee, een piratenmama” :mrgreen:

hihi Dat heeft mijn oudste ook erg gehad hoor… pfpf en voroal wakker wordenmet die Odol… hahah en lachend natuurlijk hihi



Ik denk dat alles erbij hoort ja



celes

Ja Tijn lacht dan ook heel erg!!!



En ach zolang hij het niet doet waar anderen bij zijn vind ik het wel prima hoor!!!

tyg doet het ook :mrgreen:

hij vraagt soms zelfs of ie bij het verschonen geen luier om hoeft, omdat het ‘lekker’ is…

ach, het hoort erbij

Gewoon laten friemelen :mrgreen: thuis dan :lol: :mrgreen:



Justin stond een keer in de douche toen was hij ongeveer 3 jaar.

Opeens zei hij,MAMA WAT DOET HIJ NOU!!!(piel stond stijf :mrgreen: )

Ik keek ernaar ik zei,ach dat doen pielie’s weleens :lol: :lol: :lol:



Ik wist even niet wat ik moest zeggen :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

tyg zegt het ook: pipi grooooot! :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Gewoon laten friemelen :mrgreen: thuis dan :lol: :mrgreen:



Justin stond een keer in de douche toen was hij ongeveer 3 jaar.

Opeens zei hij,MAMA WAT DOET HIJ NOU!!!(piel stond stijf :mrgreen: )

Ik keek ernaar ik zei,ach dat doen pielie’s weleens :lol: :lol: :lol:



Ik wist even niet wat ik moest zeggen :lol: :lol:


Hahaha ik herinner me dat nog!! :lol: :mrgreen:

Mees heeft er altijd veel aangezeten maar nu is het minder,eerst kon ik zijn luier niet af doen of hij zat er al aan.Nu niet meer eigenlijk.

jip “wiebelt” al wel een jaar ofzo. Handjes op de luier, knietjes bij elkaar en wiebelen maar…kan hij zich uuuuren mee vermaken :lol: . Fijn toch dat ze zo goed voor zichzelf kunnen zorgen? :angel: