phpBB Critical Error

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Eerst kreeg ik dit nadat ik in het TVOH topic had geschreven en daarna kon ik ‘de huiskamer’ niet meer in en kreeg ik zo’n melding.

Geen idee wat het precies is en hoe ik er nu weer vanaf kom?

Gr Caroline

Ik kom nog steeds de huiskamer niet in :think:

Je moet gewoon meer in het huishouden doen en niet zoveel zitten in de huiskamer :mrgreen: :mrgreen:

Kan je helaas niet helpen :hug:

@Debbie & Lana wrote:

Je moet gewoon meer in het huishouden doen en niet zoveel zitten in de huiskamer :mrgreen: :mrgreen:

hahaha :lol: :lol:

Cookies verwijderd?

de huiskamer kom ik nu wel weer in maar nog steeds niet het topic van TVOH.

ehhh wat zijn cookies ook al weer :oops: :shifty:

Ik denk dat de db net zo zat is van tvoh als ik. :mrgreen:

Als cookies niet helpt even je hele systeem opnieuw starten. :thumbup:

Maaruh Ruud wat zijn cookies precies.

Heb niet wel mijn hele geschiedenis verwijderd omdat manlief dit riep. Maar het hielp nog niet.

Ik heb mijn geschiedenis iig verwijderd en computer opnieuw gestart maar vervolgens kan ik weer niet in de huiskamer.

welke windows heb je?

7 :shifty:

Het kan te maken hebben met je database sessie die blijft enige tijd in het geheugen van je pc zitten.

Uitloggen opnieuw opstarten kwartiertje wachten en weer proberen. :slight_smile:

Cookies zijn kleine bestandjes op je systeem waar internet explorer gegevens in opslaat.

Normaal kun je die op ongeveer dezelfde manier wissen als je geschiedenis legen.

Blijf het te pas en te onpas hebben vooral in en rond de huiskamer. Kom hier al een jaar of 7 maar dit nog nooit gehad.

Vreemd pb even welk besturingssysteem je hebt welke browser je gebruikt etc etc.

ik had het ook !!!

lezen kon ik wel, maar geen antwoord geven!

Heb niks gedaan,

even later lukte het wel !

Ik blijf het hebben als ik net in de huiskamer geweest ben. Als ik dan even kok heb afgesloten kan ik er nadien wel weer in.

Stom he.

Het moet toch een systeem afhankelijk iets zijn lijkt mij, ik zal je account even controleren in de database.

Bella kun je een printscreen maken van de foutmelding en die mailen?

@ruud wrote:

Het moet toch een systeem afhankelijk iets zijn lijkt mij, ik zal je account even controleren in de database.

Bella kun je een printscreen maken van de foutmelding en die mailen?

Ruud ik kon er langere tijd wel om heen werken omdat ik altijd wel 1 keer in de huiskamer kon als ik net weer op KOK inlogde.

Maar nu kom ik al dagen helemaal de huiskamer niet meer in met diezelfde melding en alleen in de huiskamer.

Ik weet niet precies hoe je een printsceen maakt (hoe doe ik dat) en waar mail ik het heen?

Druk op de toets prtscrn op je toetsenbord.

Open word of paint.

Druk de ctrl en de v tegelijk in.

Bestand opslaan als… Verzin maar een naam.

Onthou waar je het opslaat

Mail naar kok.Ruud@gmail.com

Dan gaan we verder zoeken.

Ik stelde het elke keer uit om dingen naar je te sturen maar vandaag lijkt het probleem er ineens niet meer te zijn. Ik kan ineens weer de huiskamer in en uit zonder uno problemo.