Photoshop vraagje.

Ik heb een leuk nieuw photoshop speeltje gekregen. Leuk maar snap er niks van.



Nou kun je hiermee heel leuk foto’s bewerken maar zag ook iets staan over animation.



Nou neem ik aan dat je hiermee dus mogelijk een verspringende avater kunt maken. Maar als dat zo is…hoe moet dat dan???



Kan iemand mij helpen?

Ik heb zelf photoshop niet, maar bedoel je het programma ‘imageready’?

Ik heb even op internet gezocht en als je inderdaad dat programma bedoelt, dan heb ik wel een site met goede uitleg voor je :wink:

Ja daar zit ImageReady bij.



Heb je die site met uitleg voor mij?



Bedankt!!!



Nu maar hopen dat ik eruit kom :lol:

Dit is de link:

http://www.weethet.nl/dutch/photoshop_animate.php

In plaats van die losse plaatjes van die auto, moet jij daar dus gewoon verschillende fotootjes neerzetten. De tijd zet ik zelf, als ik er één maak, op 2 seconden per fotootje, maar je moet maar kijken wat je het beste vindt.



(p.s. mocht het niet lukken, mag je altijd wat fotootjes in het topic hier een stukje naar beneden (voor de mensen die een avatar met meerdere foto’s willen) zetten, dan maak ik er één voor je :wink: )

Ik heb even een trial van imageready op mijn computer gezet, amar kom er zelf nog niet zo uit met de uitleg op die website :?

Hier nog een link, misschien dat deze wat duidelijker is:

http://vakcommunities.kennisnet.nl/vo/digitalmedia/Moving/index_html/26-11/26-11.htm

Ik kom er ook niet uit met die uitleg van dag autootje.



Het moet toch mogelijk zijn met dit programma of niet?



Ik ga even je andere link proberen.



Bedankt voor je hulp! Ik zou het toch leuk vinden als ik het ook kan.

Oke ik heb het inmiddels voor elkaar dat het een verspringende avatar is. Nu even kijken wat voor leuks ik ermee kan doen zonder dat het formaat te groot word voor KOK.



Maar het is me dus gelukt :dance:

je kan de foto’s die je in de animatie wil in een aparte map zetten en deze importeren as frames (in image ready bij photoshop), dan hoef je nog alleen maar de volgorde en de tijd in te stellen …

Bedankt voor de tip Heleen! :thumbup: