Philips AVENT Gecombineerde Stomer-Blender

Iemand ervaring met dit apparaat ? Zit er over na te denken om hem aan te schaffen maar ben wel benieuwd naar de ervaringen

Hoi!

Ik heb hem en vind het een idaal ding!

De fruithapjes pureer ik ermee zonder eerst te stomen (heel in het begin stoomde ik de appel en peer nog wel, maar tegenwoordig niet meer). Je kan ook zelf kiezen of je het heel erg fijn tot pulp wilt blenden pf dat het groffer mag zijn.

De maaltijden zijn ook ideaal te bereiden. Je gooit de aardappels met vlees en groente erin, water ebij, even wachten totdat hij klaar is met stomen, dan omdraaien en blenden maar!

Je kan er ook meerdere porties in 1 keer in doen en dan de rest invriezen.

Ik raad hem echt iedereen aan, op vakantie gaat ie ook altijd mee :slight_smile:



ALs je nog meer informatie wilt dan hoor ik het wel. En als je misschien ING rentepunten hebt dan kan je hem met korting kopen, anders even op kieskeurig kijken waar hij het goedkoopste is, want er is nogal prijsverschil.



Groetjes Meta

wij hadden niet genoeg punten maar mijn ouders wel dus die hebben hem besteld voor ons :thumbup:



bedankt voor je ervaringen en tips :-*

Ik ben er helemaal fan van. Ik vindt het app geweldig en het app gaat ook mee op vakantie. Het is zo klaar. Ik zou het app zeker kopen.

ik vind het ook een geweldig apparaat! handig in gebruik en alles kan lekker in de vaatwasser.

Ik heb gewoon een stoomkoker een een staafmixer. Werkt ook prima en gebruiken we ook (vooral) voor ons eigen eten.

Ja dat komt op hetzelfde neer Noor. Maar wij stoomkoken niet dus dan is de AVENT een goede oplossing :mrgreen:

Ik heb hem zojuist bij de airmiles besteld!



Ben benieuwd!

Oh kan het ook met airmiles? Goed om te weten!