Mag je Philadelphia zuivelspread eten tijdens de zwangerschap? Of is dit niet gepasteuriseerd?
Kijk het voor de zekerheid even na op de verpakking, maar ik weet bijna zeker dat je dat gewoon mag eten.
volgens mij kan dat gewoon hoor.
Die mag je gewoon hebben.
ja joh, al dat soort spul dat in nederlandse supermarkten ligt, is helemaal dood gepastauriseerd. Knappe speurneus als je nog iets vindt dat wél van rauwmelkse kaas gemaakt is
fiep, bij AH wel rauwmelkse kaasjes hoor… worden er zelfs steeds meer maar dan moet je wel op de deli/kaas afdeling kijken en niet in het ‘gewone’ schap… philadephia mag gewoon, geen probleem!
Brie wordt ook voor gewaarschuwd toch? Al is Ah huismerk en President merk gewoon met gepasteuriseerde melk. Of zit ik nou fout? :think:
Polkadot,
Die zijn inderdaad veilig, alleen degene die in het “verse” kaasschap liggen moet je voor opletten.
@catty wrote:
Polkadot,
Die zijn inderdaad veilig, alleen degene die in het “verse” kaasschap liggen moet je voor opletten.
Dankjewel
bij de AH zit er op de kazen die van rauwe melk zijn een enorme rode sticker waarop staat dat ze van rauwe melk zijn en dat je die niet mag als zwangere vrouw.
brie mag je gewoon eten.