heb het zooooooo vreselijk warm… :?
en een knallende hoofdpijn
En ik ben moe
HEEEEEEEL moe
:hug:
Ben aan het invallen op kantoor maar tis gewoon niet leuk meer… getver
Laat ik vandaag toevallig aan jou gedacht hebben :hug:
ik liep in de winkel en zag een tweeling en bedacht me pff hoe zou het met jou gaan :mrgreen:
ha ha ha nou op moment beetje over verhit moet ik zeggen… Je ziet de warmte gewoon van mijn lichaam af gaan… door middel van lichte rook
En ik vraag het mezelf ook wel eens af hoe het straks over paar maand met me zal zijn :think: kleine slaapt nu al amper snachts zit ik straks met 4 kindjes op in holst vd nacht
1 ding is in je voordeel, je krijgt vast heel veel hulptroepen en believe me alles komt goed! :hug: :-*
Die rook… :lol:
:hug: :hug:
Doe je een beetje rustig aan meid, die warmte aanvallen en het moe zijn kunnen ook van je bloeddruk komen.
Kan me trouwens voorstellen dat t voor jou behoorlijk zwaar is, die van die kleine ukjes in je buik hebben en dan nog een klein baasje om te verzorgen.
Daarom een hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug:
Ja moet mijn bdruk ook in de gaten houden… wel goeie van jouw, want heb ook hoofdpijn straks mijn bdruk maar even laten meten bij de vk…
Ik heb al sinds mijn 14de hoge bloeddruk, en ik merk idd zodra ik erge hoofdpijn krijg en t warm krijg dat t vaak mijn bloeddruk is. Nu slik ik wel medicijn , moet zeggen dat dat goed werkt.
:hug: Ik klaagde al over één zwangerschap, laat staan jij met je 3 tegelijk! Je bent al bijna 30 weken, het gaat wel snel (voor mij als toeschouwer dan :shifty: ).
Op zich gaat het ook erg snel… als ik “” pech"" heb mag ik nog 10 weken hoewel die kans erg klein is…
Lig je al in je bedje, of lig je op de bank?
Gaat het iets beter met je?
Lag gisteravond al om 8 uur in mijn bedje… Helemaal uitgeteld
Het is alleen zo jammer dat die kleine sinds paar weken zo onrustig is en dat ik steeds mijn bed uit moet…
Zou wel eens een ruk willen maken van 8 tot 8 ofzo :mrgreen:
Probeer dat misschien dan gewoon te regelen Daan, nu kan het nog. Straks met de 3 kleintjes erbij kun je dat voorlopig wel vergeten. :think: Kan Kleine Baas niet een keer een nachtje bij iemand blijven slapen? Of dat je man er één nacht alleen maar uitgaat en dat jij lekker kan blijven liggen?
Mijn man hoort hem niet snachts… Heb er ook aan zitten denken hem nachtje te laten logeren, maar vind dat wel moeilijk :oops: Zou ook niet echt iemand weten waar ik hem met gerust hart achter kan laten… Erg he
Nee hoor, snap ik wel! Kun je de babyfoon niet naast je mans oor zetten? :mrgreen:
En anders toch over dat nachtje nog eens nadenken. Het is maar één nachtje, je mag hem 's ochtends meteen weer ophalen, maar denk dat het voor jou toch heerlijk is om een lekker rustige nacht te hebben. Straks ga je het gewoon helemaal druk krijgen. Ik vond mijn gebroken nachten bij mijn 2e zwaarder dan bij de 1e, je hebt er overdag immers nog een rondlopen he.
:-*