pffffff weet het ff niet meer

ik heb sinds vandaag geen kwaaltjes meer. ik had vanaf het moment dat ik zw was elke dag een soort bandenpijn boeren laten gezwollen borsten pijnlijke tepels. ik heb nu dus geen bandenpijn meer en geen gezwollen borsten meer. bah het maakt me zo onzeker he? ik heb nl al 2 miskramen gehad. bij mijn 2de miskraam begonnen bij mij een week voor de mk de kwaatjes af te nemen dus vandaar dat ik zo bang ben. wie herkent dit? en is de zw intact gebleven of neit?

Hier waren de kwaaltjes ook lang niet altijd aanwezig.

ja moe bleef ik wel maar andere kwaaltje komen en gaan.

Bij mij waren de kwaaltjes ook ineens helemaal weg bij de laatste zwangerschap. Aangezien ik 2 miskramen in mijn voorgeschiedenis heb, “wist” ik meteen dat het absoluut mis was. Ik mocht gelukkig snel komen voor een echo met 7 weken, en ja hoor… een mooi kloppend hartje. :inlove: Het resultaat is nu alweer bijna een jaar oud en ligt boven lekker te slapen. :wink:

Hou dus goede hoop… het hoeft écht niets te betekenen.

maar had je bij je andere zw wel last van kwaaltjes?

Shit, heel verhaal getypt, alles weg. :frowning:

Ja, ik had bij alle 3 de zw schappen hiervoor heel veel last van misselijkheid. Bij de laatste nauwelijks, heb 1 keer gespuugd op 9 weken en dat was het. Had gespannen borsten, maar dat was dus bij 6 weken ineens weg, vandaar dat ik toen de vk heb gebeld met de vraag of ik een vroege echo kon krijgen.

Als ik jou was zou ik er ook om vragen hoor, voor over een week of zo. Dan weet je toch een klein beetje waar je aan toe bent? :hug:

ik had ook totaal geen kwaaltjes bij beide zwangerschappen… dus het kan wel.

ik had dus bij mijn dochter enorm veel kwaaltjes. zelfs 4 keer opgenomen geweest wegens overmatig braken. ik weet wel dat elke zw anders is maar het maakt me wel onzeker.

Lotte, is er al een afspraak voor een echo gemaakt, over een paar dagen zou er wat te zien moeten zijn (knipperlichtje).

Ik weet uit ervaring hoe gek je jezelf kunt maken. :hug:

ik heb 11 februari een echo en dan ben ik 8 weken maar ik denk dat ikm ga vragen of ik een week eerder mag.

De eerste 2 zwangerschappen had ik heel veel kwaaltjes. Daarna ook zwanger emt kwaaltjes, maar bij de echo controle bleek dat het hartje net gestopt was. Mijn laatste zwangerschap geen kwaaltjes, maar wel weer een mooie meid. 'T zegt dus niet altijd wat!

Wat ik wél had bij de derde zw.schap was een voorgevoel. Wanneer we vertelden over de zwangerschap had ik sterk het gevoel dat we dat beter niet konden doen. En achteraf klopte mijn gevoel dus wel…

ik heb gebeld en gevraagd of mijn echo een week vervroegd kan worden. ik mag nu 4 februari en dan benik 7 weken.

Spannend meis ik hoop dat alles oke is :hug:

hoi hoi

Hier ook iemand bij wie in een keer de (weinige) kwaaltjes weg waren… ik voelde eigenlijk heel goed…te goed… en ging twijfelen! Ook hier pas met 9 weken de 1e echo… maar toch maar gebeld. Kon bij 7 weken terecht en alles deed het goed en nu nog steeds… Ook hier is een miskraam mijn enige referentiekader… dus zelfs nu durf ik het nog niet te geloven…maar het is echt waar! Ik kan wel zeggen probeer je niet druk te maken… maar dat werkt gewoon niet… je moet het zien… dus gewoon bellen joh! Succes!

Toen ik zwanger was van mijn dochter(ondertussen alweer 9 jaar geleden) was ik meteen erg moe en pijnlijke borsten. Toen ik 6 weken en een paar dagen was was dat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen en omdat ik kort daarvoor een zoontje heb verloren tijdens de zwangerschap was ik erg bang. Mijn gyn vertelde me toen dat vooral in de eerste weken van de zwangerschap er een grote toename van hormonen is waar je lijf aan moet wennen. Dus mijn lijf was gewoon aan de hormonen aan het wennen. Later in de zwangerschap kwamen die kwaaltjes weer terug…maar dan helemaal tegen het einde. Nu ik weer rond de 6 weken zit beginnen de kwaaltjes weer af te nemen…ik ben helemaal niet moe meer, maar barst van de energie en mijn borsten zijn nog wel pijnlijk, maar lang niet meer zoerg. Ik denk dat dat erbij hoort bij sommige aanstaande mama’s :wink:

@lotte82 wrote:

ik heb gebeld en gevraagd of mijn echo een week vervroegd kan worden. ik mag nu 4 februari en dan benik 7 weken.

Super! :thumbup: Ik hoop dat je zorgen voor niks blijken te zijn hoor. Ik heb bij mijn oudste iedere avond boven de pot gehangen en bij mijn jongste dus maar één keer in de hele zwangerschap. Het kan echt zo verschillend zijn.

Ik duim voor je! :pray:

ik ken je gevoel wel,heb ook meerdere miskramen gehad en dan gingen mn kwaaltjes ook ongeveer een week ervoor weg,erg vervelend!!

op het moment ben ik ook zwanger en wederom weer super bang dat het misgaat,ga 100 keer per dag naar de wc om te kijken of er geen bloed zit en knijp mn boobs helemaal fijn om te checken of ze nog pijn doen.

dit is gelukkig nog steeds het geval,maar ook wel eens niet en dan voel ik een beetje kramp in mn buik en denk ik gelijk…oooh zie je wel nu gaat het mis.

heb ook gevraagd of de echo wat eerder kon,moet 17 feb naar de gyn. en nu mag ik 10 feb naar de verloskundige…gelukkig.

hoop voor je dat het goed is!! :hug:

ook bij mijn begon de zwangerschap met hele gevoelige borsten en misselijkheid (met name in de avond) ik weet nog iet hoever ik ben (heb lange cyclus) maar vermoed rond de 5 weken.

mijn borsten waren zo gevoelig dat ik er niet op kon slapen (slaap graag op mijn buik)

van de een op de andere dag weg symptomen, borsten niet meer gevoelig misselijkheid weg? alles maakt me onzeker, heb volgende week afspraak bij de verloskundige, hopelijk krijg ik dan een echo en is er iets te zien!!

tot die tijd blijft de onzekerheid en gelukkig lees ik hier ook positieve verhalen en niet alleen dat dit de eerste tekenen van een miskraam zijn (heb vorig jaar miskraam gehad dus die angst zit er nu nog)

ben benieuwd hoe het bij iedereen is afgelopen?

:hug: :hug: :hug: