pffffff sommige ouders....

zoonlief is in de zomervakentie jarig. Omdat zn klasgenootjes dan op vakantie zijn enzo mag hij morgen in de klas trakteren en zijn partijtje vieren. Hij heeft 5 kindjes uitgenodigd om te gaan discobowlen… Daarvan zijn 2 weken geleden de uitnodigen van versprijd. Staat er 10 minuten geleden een berichtje op mn voicemail, kindje kan morgen niet komen… Lekker op tijd gemeld zeg, kan nu geen ander kindje meer uitnodigen ala laatste minuut :roll: …

Dat kan je dan toch eerder zeggen… pfffffff

Het ligt er een beetje aan waarom het kindje niet kan komen, maar als ze het twee weken geleden al konden weten is het wel een beetje laat inderdaad.



Maar goed, ik weet de reden dus niet. Als het kind ziek is of er wat anders onverwachts gebeurd is, dan is het natuurlijk wel overmacht.



Veel plezier in elk geval!

Ligt idd aan de reden, maar anders is het wel lullig :thumbdown:

Zowiezo, staat er onderaan de uitnodiging: laat je even weten of je komt? (Met mijn 06 en emailadres). Heb nu dus 1 afmelding ontvangen, en van 2 kindjes te horen gekregen dat ze komen… van die andere 2 weet ik het niet eens… dat laat je toch even weten…

Misschien issie ziek??

Maar, over het algemeen is het wel netjes door te geven of ze komen of niet. Ik zou morgen proberen toch nog iemand te charteren…

Nee ik zag hem vanochtend in de klas dus niet ziek…



Ik was er gewoon verbaasd over dat het zo op het laatste moment nog ff doorgebeld werd, had er eerlijk gezegd niet aan gedacht dat het iets van overmacht kan zijn??? Zou misschien wel kunnen natuurlijk, kan er alleen niks bij bedenken :-S…

Vind het vooral sneu voor tigo een vriendje minder op zn feestje…



Tja vind het ook zo raar om op het laatste moment nog 1tje van de reserve lijst te plukken!!! Of is dat niet raar???

ja dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje raar

om nu een dag voor tijd tegen een ander kindje te zeggen, jij mag ook wel komen want iemand anders kon niet



dat is duidelijk 2e keus, dat zou ik niet doen hoor.



wel vervelend dat dat andere kindje zo laat nog afgemeld wordt…

Kan er niet misschien een neefje of nichtje mee??

Of gewoon zeggen “Ik heb nog een plaatsje over, wil blahblah ook mee?”



Ik denk dat menig ouder wel begrijpt dat niet iedereen op een partijtje kan komen, en als er dan onverwachts toch plaats is, is dat alleen maar leuk vor de kinderen.



Maar goed…ben ik wellicht al te laat mee! :doh: :lol:

Ik zou nog een ander kindje op dat plekje doen hoor! Anders een buurkindje misschien? Of inderdaad een neefje of nichtje?