Pfffff

Je raadt nooit wat Tom net heeft gedaan.

Hij heeft de grote zak met cashewnoten opengemaakt en alles ligt nu op de grond.

Hij vind het prachtig. Maar mamma hihihihi

:mrgreen:

ga je er naast zitten en samen nootjes eten :wink:

zoiets zou hier nooit kunnen gebeuren :liar:

Anna Sofie neemt ze gewoon mee naar haar kamer…

:lol: Boeffie.

whahaha moet er wel omlachen en ik zou ook voor stofzuiger gaan spelen en lekker opeten :lol:

@lydia wrote:

ga je er naast zitten en samen nootjes eten :wink:

zoiets zou hier nooit kunnen gebeuren :liar:

Anna Sofie neemt ze gewoon mee naar haar kamer…

:lol: :lol: Ja Die nootjes hebben ook wel die aantrekkingskracht op mij. Lekker samen opeten :thumbup:

maar eh las ik niet ergens dat Anna Sofie niet zo veel rare dingen deed? Of is mijn idee daarover anders :mrgreen:

Wij moesten altijd de cashewnoten verstoppen voor onze kater, want die was er bezeten van. Hij kreeg er alleen zo’n obstipatie van…

Maar ik ben wat thuisgekomen dat de hele kamer ermee bezaaid was… :roll:

Aniek heeft ook zo’n leuke hobbie; hagelslag strooien of met stroop een lijn trekken door de kamer :wall: :wall:

Ik vind ze zelf niet echt lekker. Dus daar is Tom niet mee geholpen hihihihi. Daarentegen mn man wel. Maar die is nu op het werk. helaas voor hem hahahahaha

En Tom? Die eet ze niet eens op.

Je man even bellen dat je wat voor hem hebt waar die niet van af kan blijven :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gewoon laten liggen voor je man joh! Als hij thuiskom: ‘schat, we hebben een verrassing voor je!’

En ‘nee, tuurlijk heb ik die niet alleen maar voor je laten liggen zodat ik ze niet op hoefde te ruimen’ ‘doe ik eens iets liefs, is het weeeer niet goed!’ :mrgreen:

Hahahaha maar hetd uurt wel eventjes voor hij thuiskomt. Ik moet toch echte ven stofzuigen. :mrgreen:

Haha zulke streken heeft Samara ook, leuk he mams? :mrgreen:

Ja erg leuk ja hahahahaha

:mrgreen: :lol:

idee; kindjes vroeg op bed of uit logeren, van nootjes een spoor maken naar de slaapkamer waar jij ligt te wachten… Wedden dat het een leuke avond wordt? :mrgreen: :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Een goeie.

proest gewoon lekker samen opknabbelen :smiley:

Nou heb net gestofzuigt. Als mn man wat nootjes wil moet hij maar uitd ebak eten hihihihi :drool: :sick:

Gewoon zeggen: kijk eens schat wat een heerlijke nootjes ik speciaal voor jou in deze schaal heb gedaan :angel:

@Marieke_5000 wrote:

Gewoon zeggen: kijk eens schat wat een heerlijke nootjes ik speciaal voor jou in deze schaal heb gedaan :angel:

:lol: :lol: :lol: :lol: