had maandag mijn nod,
heb er al een aantal testjes tegenaan gegooid, maar helaas alllemaal negatief.
Ondertussen echter alleen ook nog steeds geen ongi, en alleen maar vage klachten: duizeligheid, met vlagen misselijk, moe, steken in mijn borsten en onderbuik.
Kortom: ik weet het niet, en vind dat denk ik nog wel het ergste van alles… als ik niet zwanger ben, is dat jammer, maar gaan we gewoon een volgende ronde het opnieuw proberen.
Maar nu ben ik niet zwanger, en niet ongesteld :?
ja knipoog erg herkenbaar!!
hoelang is je cyclus normaal? (als je maandag ongi was geworden?)
normaal een cyclus vaN 28 dagen… maar nou is hij volgens mij wat in de war :think:
owkay dat is wel een normale lengte.
hoelang ben je gestopt met anticonceptie? waarschijnlijk is het nog ontregeld…?
mijn cyclus is (zoals onderaan mijn banner staat) redelijk regelmatig, maar een 30 dagen cyclus is me ook al eens overkomen.
Spannend! ben benieuwd hoe het afloopt…
het is inderdaad frusterend dat je niet weet waar je ana toe bent.
niet zwanger oke maar ook niet kunnen gaan voor een nieuwe kans is vervelend… :hug:
mijn cyclus is niet ontregeld door anticonceptie, want ben sinds mijn zwangerschap van Sophie niet meer aan antgiconceptie begonnen.
En hij is vrijwel altijd 28 dagen geweest, met een enkele keer 29 dagen, maar nooit langer eigenlijk…
oooh oke! :oops:
vreemd dat je cyclus ineens langer is dan?
of ben je misschien toch niet zwanger…? :mrgreen:
een traag eitje :mrgreen:
ik had het bij deze zwangerschap ook. Zou op zaterdag mijn NOD hebben, maar negatieve test, maandag ook negatievetest en woensdag ook. Daarna niet weer getest tot de maandag, en deze was ineens positief :think:
HOe het kon… geen idee, maar goed guppie zit toch echt in mijn buik
het waren er zelfs 2 dus dan verwacht je helemaal een vroege posi test te hebben.
over 2 dagen nog eens testen? dan kan je hcg gegroeid zijn mocht je zwanger zijn
helaas is dat niet mer nodig.
Ben vanochtend ongesteld geworden, en ineens ook giga erg… heb continu het gevoel leeg te lopen (en dan moeten werken in een witte broek is een ramp…)
heb vanmorgen zelfs incontinentieverband moetne gebruiken, anders hield ik het echt niet vol naar mijn idee… :oops:
om de 12-15 minuten moet ik echt een schoon maandverband gebruiken… (en dan gebruik ik ook al tampons erbij, maar zo heftig is het nog nooit geweest… :? )
jee meis wat naar! kan me voorstellen dat werken in een wit uniforum dan niet fijn is hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug: