@Lu wrote:
Frederiken, jij werkt dus bij energie direct :mrgreen: (alles goed met Levi trouwens)
Wat ik in jou stukje lees, is dat alle contact via de mail gaat. Uit ervaring vind ik dat juist niet prettig! Als ik ze wil spreken en ik stuur een mail, dan kan ik wachten en wachten op een reactie. Als ik bel met een klantenservice heb ik ‘direct’ contact en onthoud ik goed de naam van de persoon die ik spreek. Als mij dingen beloofd worden kan ik vertellen wie ik gesproken heb.
Ik kende bij Scarlet volgens mij iedereen van de klantenservice :lol:
Ja, ik blijf bij essent.
Haha jep

Met Levi alles goed ja, hij loopt als een tierelier :inlove:
Energie Direct is een onderdeel van Essent alleen veel goedkoper, wat ik vandaag te horen kreeg is dat er vanaf maandag de actie gestart word dat je 3 maanden Energie Direct kan proberen zonder kosten of verplichtingen, misschien is dat een optie? Mailcontact sjah, wel moeten wel met de tijd mee natuurlijk, en juist omdat we alles over de mail doen kunnen we particulieren kortingen geven zoals deze. Dat wat je nu betaald bij Essent kan dus ook echt 11% goedkoper. Echt, ik weet alle ins en outs van Energie Direct en hoe moeilijk het misschien te geloven is, ze hebben geen ‘addertje’. Het enige ‘nadeel’ voor veel mensen is alleen dat je een e-mail adres moet hebben om klant bij ons te worden. Wat je nu als bezwaar aandraagt is dat je bang bent dat je de klantenservice per e-mail moet benaderen, dat hoeft dan weer niet. Er is gewoon een servicenummer dat tijdens kantooruren geopend is en waarmee je direct contact krijgt. Daarnáást krijg je bij Energie Direct een eigen inlog account waarop je 24/7 wijzigingen kan invoeren en precies kan zien hoeveel je deze maand aan gas en electriciteit hebt verbruikt en ook hoeveel je die maand zal moeten betalen. Ook de facturering kan gewoon via de post als je dat wenst, hier worden wel kosten voor berekend (2 euro per factuur) omdat onze basis de e-mail is.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je nooit iemand te spreken zal krijgen. Er is gewoon een servicenummer en ja, er zijn ook mensen die achter die telefoons zitten ;).