pffff..... eigenlijk zou ik nu...

de was weg moeten gaan werken en pakken voor de vakantie… en stofzuigen en schoonmaken en… maar het is zo warm… elk jaar weer denk ik, ik laat het niet op het laatst aankomen maar ja… met zulk weer…kunnen we vast wennen aan het weer daar (kroatie)…

Waar ga je naar toe in Kroatie? Ga je kamperen? Wij zijn net terug en het was erruugg warm!!! Ik wens je een hele goede vakantie!!!

Groetjes,

Viratine

Mijn collega is ook net terug en vond het er vreselijk. Maar, ze zeurt snel, dus grote kans dat het er geweldig is :mrgreen:

Inmiddels al iets ingepakt?

heb nu zo’n beetje alles klaar liggen… zijn er vorig jaar ook geweest in Porec… Zal het deze keer ook wel worden op naar Vrsar…

en het is nu nog erger dan gister om te pakken… (gaan maandag pas hoor, maar ben graag op tijd klaar… )

Hoi Leeuwtje,

Gaan jullie met de auto? Met aanhanger? Hoe lang doen jullie er over? Wij zijn naar Rovinj geweest met een vouwwagen. Wij hebben het rustig aan gedaan in 2,5 dag. Wij zijn trouwens op zondag vertrokken, want dan rijdt er geen vrachtverkeer in Duitsland, ging perfect!

Groetjes,

Viratine