Pfff.. zo'n pijn (menstruatie)

Sinds 25 nov. verlies ik oud bloed. Vanaf 4 dec is de menstruatie doorgebroken. Maar pfffff… ik heb echt werkelijk zoveel pijn! Lijkt verdorrie wel weeen.



Het begon dinsdag al, met een klein beetje pijn in mijn onderrug en pijn in mijn buik, woensdag stroomde het door naar mijn benen en donderdag kon ik niet meer lopen van de pijn in mijn bovenbenen. Vrijdag iets minder pijn en vandaag zoveel pijn weer :cry: Heel mijn onderrug tot aan mijn middel, mijn bovenbenen, mijn billen, mijn stuitje, mijn heupen, het doet zo’n verrotte veel pijn :cry: Mijn buik doet gelukkig minder tot geen pijn meer.



Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, buiten pijnstilling en een warme douche.

Goh meis ! :hug:



Een warmwaterkruik of een kersenpittenkussentje wil wel eens helpen…



Sterkte !



liefs

Gerda

Ben je het van jezelf gewend dat je zo’n pijn hebt met je menstruatie?

Gekke gedachte misschien, geen idee of het kan, maar als het als weeën voelt is het niet mogelijk dat je een miskraam hebt? Het is namelijk ook wel erg lang voor een menstruatie, maar ja ik weet natuurlijk niet of je t normaal regelmatig bent, veel, weinig etc.

Iig veel sterkte!!

:hug: :-* :hug:

Nou ik heb dus een mk gehad in september. In november was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, helaas kwam mijn mensturaie (als het dat dan al is) ruim een week te vroeg en duurt nu al 2 weken. Al moet ik zeggen dat de pijn vandaag iets minder is en de mensturatie lijkt ook ineens helemaal over te zijn.



En nog even op je vraag, nee ik ben het niet gewend om zoveel pijn te hebben. Wel vaak gevoelig in mijn onderrug, maar niet zo ontzettend veel pijn iig.



Qua lengte duurt het meestal maar 1 week en de hoeveelheid is normaal. Tja, zeg ongeveer 2 maandverbandjes per dag.



De hoeveelheid is wel hetzelfde maar de lengte dus niet.



Mijn cyclus is normaal gesproken 5,5 tot 6 weken en erg regelmatig. Ook na de vorige miskramen was mijn cyclus direct weer goed. Behalve deze keer dus.

wat een onduidelijkheid meid :frowning: :hug:

:hug: :hug: :hug:

De menstruatie is eindelijk helemaal vorobij. Ook geen oud bloed meer, maar de menstruatie-krampen blijven. Heel raar :?