Pfff wat moet ik hier nu mee??

Zeker weten!

daar is het forum toch ook voor meis?

kletsen en meedenken

Niet schuldig voelen, mijn middelste zoon heeft daar ook (denk ik) regelmatig (is er zeker gevoelig voor) last van. Je kunt het bijna niet zien in zijn ontlasting, want ze kruipen zo snel mogelijk weer naar het midden, dan moet je het al uit elkaar halen :sick: . En dat kuurtje valt ook mee, wij hadden er eentje waarbij je 1 pil nam en een week of wat later weer 1. Hij vond het zelf ook geen probleem.



Ik heb ook voor deze zoon speciaal van die Kandoo-doekjes gekocht, want dan kan ik zijn gat goed schoonmaken zonder dat het zeer doet (en volgens mij geniet ie er ook nog van :shock: ) want er blijft bij hem ook nog wel eens wat achter dat moeilijk met gewoon papier is weg te vegen.

Ja dat is wel handig om van dat vochtige wc papier te gaan gebruiken. Heb zijn ontlasting vanmiddag bekeken, maar daar zag ik inderdaad niks aan.

Ik ga zo’n kuurtje halen en dan kijken hoe hij erop reageert.



Heb jij dit trouwens via de huisarts gedaan of gewoon via de apotheek?

de ontlasting zul je inderdaad ff door moeten snijden of breken als je ze wilt zien

en uit de anus zie je ze gewoon komen op het moment dat hij klaagt over jeuk…



je kan het gewoon via de apotheek halen

maar ook via je huisarts

Nou dan haal ik het wel gewoon even bij de Apotheek.



Heb niet met een mesje erbij gestaan trouwens. We waren toevallig bij vrienden dus ik dacht dan kijk ik even. Wij hebben zelf van die “plop” wc’s dus dan valt je keutel direkt in het water.

En Noah vertikt het om ergens anders op te poepen :evil:

Dus vanmiddag dacht ik dit is mijn kans.

Maar ja om nou een mes uit hun bestekla te halen en in zijn keutel te gaan snijden :wink:

Weet niet of ze me dan nog zo lief vinden!

Nou heb vandaag de pilletjes gehaald en de eerste heeft hij inmiddels op.



Ben zeer benieuwd hoe snel het weg is.

Mijn man heeft ze gewoon bij de drogist gehaald. Heb je ook zo’n kuur dat ie in een paar weken maar 2 pillen hoeft?

Ja inderdaad vandaag een pil en dan over 2 weken de volgende pil



Oh kan het ook bij de drogist. Dan weet ik dat voor de volgende keer.



Het koste in ieder geval bijna niks. 1,30.

Succes ernee Gismo! :-*

Heb hem net gevraagd hoe het met zijn jeuk is. Zegt ie “welke jeuk”.



Slaan die dingen al zo snel aan?

jahelpt heel snel… alleen niet vergeten over 14 dgen ofzo de tweede pil te doen…

Nee dat ga ik zeker niet vergeten. Heb het in de agenda gezet :wink:

Hoi hoe gaat het nu?

Het gaat super! Heb hem niet meer over jeuk gehoord. Pfff wel een opluchting dat ik nu weet wat het was.



Daarom ben ik ook zo blij met dit forum!



Liefs Gismo

Gelukkig dat het nu beter gaat.



Ik ben ook erg blij met dit forum :mrgreen:

dat pilletje slaat idd erg snel aan ja

slim dat je het in je agenda gezet hebt.

zo’n 2e pilletje vergeet je snel

en tja dan heb je kan dat het wel erg snel terugkomt.



wees niet verbaasd als hij er weer eens last heeft.

ieg heb je dan wel snel door wat er aan de hand is :mrgreen:

Het kan inderdaad zo zijn dat ie er gevoelig ofzo voor is. Mats heeft ook al 2x zo’n kuurtje gehad.

Ja ben nu overal op voorbereid. Heb direkt 2 kuurtjes gehaald, zodat ik alvast voorzien ben voor de volgende keer :oops:



Thanx meiden!



Liefs Gismo

:mrgreen:



het kan ook snel gebeuren he