pfff hebben sommige mensen geen verstand of stel ik me aan

Komt net me dochter binnen lopen met een lolly ze was achter in het pad de buren zijn buiten maar me vriend was net ff weg.

Heeft ze dus van hun een lolly gekregen opzich niet erg maar ze hadden het papiertje eraf gehaald en ze liep dus vrolijk rond ermee.

het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat dus echt gevaarlijk nu kwam ze er mee naar binnen om te vertellen maar voor hetzelfde geld was ze buiten op de tuin gebleven en gevallen en in de lolly gestikt zijn mensen dan zo dom ???

Het bleek dat ze die lolly kreeg van de schoondochter van de buren die nota bene zelf kinderen heeft :wall: :wall: :wall:

stel ik me dan aan ??

nee hoor, ik vind het ook doodeng!

een lolly, dat mag best,

maar dan moet Tyg echt zitten van me.

@Ziet wrote:

een lolly, dat mag best,

ja ik was blij dat ze naar binnen kwam en ze is dus ook gaan zitten tot ze de lolly op had.

Ze moet van mij ook altijd zitten als ze een lolly heeft

dan heb jij een superbraaf kind :inlove:

gelukkig maar!

je hebt groot gelijk! mayra mag van mij oo niet rondhupsen met haar tandenborstel . om dezelfde reden :wink:

Ik vind lolly dood eng een kennis van ons had een dochtertje die heeft op haar verjaardag een lolly gekregen terwijl ze het niet wisten is daar mee naar boven gegaan ze was een jaar of 5 en de moeder is later naar boven gegaan en trof haar dochter dood aan ze waren al te laat gestikt in de lolly

dus is denk ik wel te begrijpen dat ik lolly’s en dat soort dingen dood eng vind net als knikkers

:?

Beter voorzichtig zijn dan een risico lopen, denk ik dan. ik wil mezelf ook nooit kunnen verwijten “Had ik maar…” Ik weet ook wel dat dat niet altijd kan, maar toch… ZOiets is toch vreselijk…

he getver! :o

Hier ook geen lolly’s hoor, ik neem daar geen risico mee. Overigens had mijn dochter van 1 van een tante voor haar verjaardag een verrassingsei gekregen (die waar op staat dat het vanaf 3 jaar is :wall: ). De tante was ook zo lief geweest om het uit te pakken en wilde de verrassing open maken en aan mijn dochter geven. Gelukkig kwam ik op dat moment binnen en heb ik de verrassing weg kunnen moffelen. Achteraf bleken er allemaal kleine plastic deeltjes in de verrassing te zitten, leuk voor mijn dochter die alles in haar mond stopt. Sommige mensen denken inderdaad gewoon niet na :doh:

Lolly’s vind ik ook echt het ergste snoepgoed dat er is voor kinderen. De oudste krijgt wel is een lolly van iemand, maar moet dan inderdaad van mij ook op de bank gaan zitten om hem op te eten.

Ik zou lolly’s dus ook nooit uitdelen aan kinderen. Heel vaak spelen ze lekker buiten met z’n allen en dan deel ik altijd iedereen uit als Noah een snoepje of een ijsje komt vragen. Maar lolly’s vind je er bij mij niet tussen in de snoeptrommel.

@Ziet wrote:

een lolly, dat mag best,

hier hetzelfde lolly mag best maar zitten tot die op is :thumbup:

Sharon is al 7, maar zij moet ook nog steeds rustig gaan zitten als ze een lollie eet.

Ik heb ook liever niet dat ze kauwgom eet om dezelfde reden, ik heb me zelf als volwassene al een paar keer flink verslikt in kauwgom, dus ben doods benauwd dat zei zich de dievemoord steekt.

Wessel moet ook met een lolly zitten…

maaruh… mag ook niet zonder toezicht op het achterpad.

:lol:

@preggie wrote:

Wessel moet ook met een lolly zitten…

maaruh… mag ook niet zonder toezicht op het achterpad.

:lol:

ze kan niet weg de andere buren letten op die hebben haar ook met de lolly naar binnen gestuurd. Mijn vriend was net naar binnen ze is nooit langer dan 5 min alleen in het pad. dat vind ik niks

Hier ook geen lolly’s.

Mijn broertje (wel even iets anders, maar oke, het effect was hetzelfde) is een keer gevallen met een blaaspijp in zijn mond, zijn hele gehemelte lag open. Hij heeft weken lang niet normaal kunnen eten. Ik zie dat effect dan ook voor mij als Tycho zou vallen met een lolly in zijn mond.

Toen Tycho net zes maanden was, kwam er een vrouw in een cafferaria waar we wat aan het eten waren vragen of Tycho een hard snoepje vol met suiker mocht!

Hij had geloof ik net zijn eerste fruithapje op, wat denken die mensen toch!

nou ik denk dat mensen gewoon niet zo goed weten hoe dat gaat met een kindje…

Als je niet die leeftijd kinderen (meer) in huis hebt, vergeet je denk ik ook heel snel hoe of wat ze mogen en niet mogen.

Geloof niet dat het altijd dommigheid of kwaadwil is hoor.

@preggie wrote:

nou ik denk dat mensen gewoon niet zo goed weten hoe dat gaat met een kindje…

Als je niet die leeftijd kinderen (meer) in huis hebt, vergeet je denk ik ook heel snel hoe of wat ze mogen en niet mogen.

Geloof niet dat het altijd dommigheid of kwaadwil is hoor.

deze mensen hebben zelf een zoontje van rond de 3 of 4 jaar die hier ook vrolijk rond rende dus dat zal niet opgaan…

Amélie heeft ook nog nooit lolly’s gehad, omdat ik het gewoon nog te gevaarlijk vindt. Ze blijft nl. ook niet rustig zitten, tenzij ik haar in de kinderstoel zet met een tuigje aan.

Dus je bent geen zeur :wink:

Kids hier mogen alleen een lolly als ze rustig zitten,maar ze hebben niet graag lolly’s dus het komt maar zelden voor :mrgreen:

Maar even wat anders,zelfs in een gewoon snoepje kunnen ze stikken :silenced:

Als Justin met een vriendje buiten speelt en ik wil ze ijs of een snoepje geven dan moet het vriendje eerst gaan vragen of hij wel een snoepje of ijsje mag.

Ik geef dat nooit zomaar.

Laatst liet Justin opeens met een ijs net voor etenstijd :roll:

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook gewoon lollies zou uitdelen als kinderen aan het spelen zijn… Daar had ik nog nooit over nagedacht moet ik zeggen :think: Dat komt misschien omdat Jasper sowieso nog geen snoep krijgt( behalve een koekje of likje ijs op z’n tijd), dus ik heb nog even om te leren :oops: