pfff er blijft een poepprobleem

Wat fijn dat het met Sophie nu beter gaat met poepen, wij hebben hier ook een meisje wat nu een maand of 3 niet kan poepen, zo zielig.



Hebben al lidocaine zalf om haar anus in te smeren, hebben legendal poeders maar ook dat doet heel weinig, ze is nu dus alweer vanaf vrijdag bezig om te proberen te poepen maar elke keer als de drang er is zet ze zich zo schrap dat ze het weer terug naar binnen duwt :? :cry:



Hopelijk komt er vandaag wat uit, ze zit nu al een aantal dagen op 2 poeders per dag :pray: :pray: :pray:

vanmorgen zijn we maar weer naar de huisarts gegaan aangezien sophie nog altijd veel stinkscheten laat, maar nog altijd niet meer poept dan een “natte scheet” hoeveelheid…



dus zijn we doorverwezen naar de kinderarts op de pipo poli. Maandag 16 januari kunnen we daar tereccht, en tot die tijd moeten we forlax blijven geven 3 ker per dag…



hoop zoo dat meissie eindelijk eens goed gaat poepen! :pray: en dan ook gewoon op de wc ipv in haar luier :oops:

Ik hoop met je mee, mijn meissie zit nu op 2x daags legendal en ze poept zowaar op de wc, vaak nog wel met wat gehuil maar ze doet het gelukkig wel, ze is nu ineens ook dag en nacht zindelijk.

oww wat goed van je meissie! ook al gaat poepen met huilen, ze poept in elk geval en ook nog eens op de wc! :dance: :dance: :dance: :dance:

maandag moeten we naar de pipo polie, en warempel, onze dame poept ineens al 3 dagen goed. alleen wel nog altijd in de luier.

Nu wil ze op het potje poepen maar zit al bijna een uur op het potje… ze moet poepen zegt ze, ook in haar onderbroekje zit een poepspoor, maar op het potje komt nog niets.



Hoe leer ik haar nu om op het potje te poepen? ik weet het echt niet… :? ze wil graag een roodkapje knuffel en die krijgt ze als ze voortaan altijd op het potje/wc poept, en ze gaat tenslotte over een maandje nar school. Hoewel het op school geen probleem is voor de juf als ze nog in een luier poept, wil ze dat zelf niet. Maar wat kan ik het beste doen? hoe pak ik het aan? of wachten tot we bij de kinderarts geweest zijn?

en ondertussen heeft ze een grote drol op het potje gepoept! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: zo trots op mijn meisje!!

we zijn dus meteen naar de zeeman gegaan waar ze een hondje uitgekozen heeft.

Nu hopen dat die luiers helemaal weg kunnen blijven, want madam wil een roodkapje knuffel :think:

fijn zeg! hoe blij kan je dan zijn met een drol!!



Joehoe… en nu duimen dat dit het begin is!! voor de algehele zindelijkheid!