Pff ja hoor kan er ook nog wel bij

Hallo,



Baal ff enorm :? vriend belde net vanaf zijn klusje met de mededeling dat de uitlaat van de auto stuk is :? Maand geleden was de wasmachine al stuk die we nog maar 3 jaar hadden. En nu dus dit en het is al een dure maand voor ons vakantie en bruiloft 2 vrijgezellenfeesten.

Ik hoop dat de kosten zullen meevallen tot nu toe hebben we geluk gehad met de auto omdat hij naar de garage van een vriend van mijn sv gaat dus ik hoop dat het nu ook meevalt want anders word het in de vakantie niet meer zoveel doen en ik had zoveel plannen gemaakt :?



Maar mischien dat ik snel werk heb ik mag dond proefdraaien hebben we het ook weer wat ruimer zou ook fijn zijn.



Esmie

Lijkt heel vaak zo he, alles gaat kapot achter elkaar in een maand dat het nooit uitkomt, zeer vervelend!



:hug:

Hoe is het met het proefdraaien gegaan?

Esmie, vreselijk hè hoe alles tegelijk komt :frowning:

Wij hebben vorig jaar een bouwdepot bij onze nieuwe hypotheek genomen. Binnen alles van verbouwd.

Was nog wat over, dus krijgen we nog een terrasoverkapping. Deel van bouwdepot rekening, en een stuk zelf.

Vorige week wasmachine kapot, snelgenoeg een nieuwe gekocht. Is dinsdag bezorgd. Superding, kostte ook wel wat.

Viel ineens de rekening van de nieuwe deuren binnen, rekening van de zwemles van I. Nah, netjes betaald.



En alsof het nog niet genoeg was, heb ik gisteren een ongeluk gehad met onze auto, totallos! :cry:

Weg spaargeld. :evil:

Ja vaak komen deze dingen achter elkaar :?



Sabje ik ben niet aangenomen vind ik best jammer. De reden snap ik wel maar dat wisten ze ook wel voor dat ik kwam proefdraaien. Een student is flexibeler dan een moeder. We gaan rustig verder zoeken.